Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Silný zájem o Halo Reach PC, stovky tisíc lidí nezlákal levnější přístup z Game Pass

Druhá nej premiéra roku!

Člověk by si pomyslel, že opožděná konverze mnoho let staré sci-fi akce z xboxové série nikoho na počítačích dvakrát tankovat nebude a že Microsoft jen přišel s prosíkem za sousedy z Valve ohledně laskavého umístění na jejich distribuční platformu.

Ale světe div se, Halo Reach PC se krátce po vydání (info) stalo obrovským hitem. A to je venku teprve první hra z celé kompilace, v níž časem budou též Halo: Combat Evolved Anniversary, Halo 2: Anniversary, Halo 3, Halo 3: ODST a Halo 4.

Statistiky Steamu aktuálně ukazují, že už mělo více než 160 tisíc souběžně hrajících lidí a tento počet stále rostl, což ze hry dělá jednu z největších premiér roku. Naprosto nečekaně jde o druhou největší placenou novinku na Steamu tento rok (Destiny 2 mělo více, ale bylo F2P).

A víte, co je na tom nejvíce zajímavé? Že všichni tito uživatelé Steamu si tam The Master Chief Collection PC pořídili za plnou cenu, i když přitom mohli sáhnout po mnohem levnějším přístupu k této hře přes službu Xbox Game Pass jen za deset dolarů měsíčně.

Tací buď o existenci služby od Microsoftu nic netuší, nebo jsou natolik loajální Steamu, že jim to je úplně jedno a chtějí mít hru natrvalo. I třeba kvůli poznatku, že běží velmi hladce ve 4K rozlišení na maximální detaily a že netrpí problémy s akcelerací myši.

Redaktor Jeff Grub z VentureBeat to trefně komentoval slovy, že přesně tohle je důvodem, proč Epic přeplácí PC tituly výměnou za exkluzivitu, aby po například úvodní rok na dominantním Steamu vůbec nebyly.

Watch on YouTube

Read this next