Sony bude dále pokračovat se spektatulárními příběhovými zážitky

Protože je miluje + důraz na pestrost žánrů.

Je to jeden z prvních rozhovorů, co Hermen Hulst poskytl po povýšení do funkce šéfa celosvětových studií Sony.

V sérii článků od kolegů z GamesIndustry, která se věnuje největším osobnostem uplynulého roku, promluvil o jeho cílech a záměrech.

"Jsme velmi odhodláni pokračovat ve hrách, které děláme ve Worldwide Studios poslední dekádu: tedy velké, spektatulární zážitky točící se hlavně okolo příběhu a postav. Budeme tento typ her tvořit i nadále, protože je zkrátka milujeme."

Nebylo specifikováno nic konkrétního, ale mezi řádky lze vyčíst, že tím dost možná myslel spekulované pokračování Horizon.

Krom toho v Sony chtějí spolupracovat a vychovat si nové vývojáře, kteří budou schopni přijít s odlišnými zážitky pro novou generaci hráčů.

Hulst se totiž domnívá, že žijeme ve zlatém věku hraní, jak po technické stránce, tak po té kreativní.

Existují dnes totiž velmi pestré zážitky, počínaje masivními AAA onlinovkami s průzkumem světů, až po vysoce osobní nezávislé kousky od indie vývojářů. Značka PlayStation prý bude poskytovat platformu, na které budou slyšet všechny tyto hlasy a různé druhy zážitků.

Holandské studio Guerrilla, které tento chlapík dříve vedl, má nyní 500 zaměstnanců, prý velmi talentovaných, a příští rok se přestěhuje do nových kanceláří v centru Amsterdamu.

Horizon Zero Dawn svého času dle Hulsta vyžadovalo provedení masivních změn ve struktuře studia i bylo něčím, co si tým velmi přál vytvořit: krásný otevřený svět s emocionální zápletkou a mechanismy first-person stříleček. Po kreativní stránce prý velký oříšek, s ohledem na předešlé projekty ze série Killzone.

O té údajné konverzi jedničky na PC samozřejmě nic neřekl.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna