O propracované akustice Microsoft Flight Simulator 2020

Opět zajímavý deníček.

Vývojářské deníčky o tomto leteckém simulátoru patří mezi ty nezajímavější vůbec, neboť tvůrci z francouzského studia Asobo mají vždy o čem povídat, když je hra tak napěchovaná vlastnostmi.

Pátá epizoda z tohoto týdne, opět desetiminutová, pojednává o akustice Microsoft Flight Simulator 2020.

Dozvíte se, jak byl systém kompletně překopán na Audiokinetic Wwise, jak se nahrávaly zvuky letadel a jak jsou použity pro účely hraní.

Jedná se třeba o efekty v reálném čase či dynamické mixování, což prohloubí zážitek z celého letu a poskytne to simulaci hloubku. Všechny věci mají být navíc přístupné v textovém editoru, takže si je můžete sami upravit.

Součástí hry je 3D audio s 16 kanály pro přesné vrčení v kokpitu i při pohledu z externí kamery. V závislosti na vaši poloze ve hře prý nikdy neuslyšíte to samé.

Autoři úzce spolupracují s výrobci letadel a natáčí vše přímo u nich na letištní ploše. Aby dostáli svému perfekcionismu, zaznamenali i to, jaké zvuky vydává zmáčknutí jednotlivých tlačítek či přepínačů v pilotní kabině, či třeba klapky či odrazy zvuku.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

RECENZE Bus Simulator 21

Jaké to je být řidičem autobusu?

Xboxová vydavatelská divize vábila na něco ohledně Fable, pak to smazala

Možná remastery starých dílů? Psalo se, že název Fable Anniversary už je obsazený.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna