Resident Evil 8 má být mnoho let vzdálen kvůli rebootu vývoje

+ příště už prý jen jiné remaky.

Působí to jako takové poselství, ať si jako vážíme současného rychlého chrlení remaků, protože pak bude dlouho ticho po pěšině.

Zasvěcený insider s přezdívkou AestheticGamer pustil do éteru drby o Resident Evil 8 a budoucnosti této hororové série, které vypadají velmi věrohodně, uvěřitelně. A mimojiné opět vyvrací ty mnohými přebrané bludy z 4Chanu o startovních PS5 hrách.

Podle něj je (zatím ještě neohlášené) plnohodnotné a nové pokračování značky vzdáleno ještě mnoho let odteď. Důvodem je, že došlo k rebootu vývoje teprve před šesti měsíci.

Resident Evil 8 se sice původně začal chystat už v roce 2016, leč pak prý nastala pauza kvůli výpomoci týmu s DLC pro sedmičku a remakem dvojky, která byla tehdy pozadu ve vývoji. Poté byl projekt interně zrestatován a ač se recyklují některé podklady, takže to odsýpá rychleji než dříve, stejně bude ještě tvorba vyžadovat spoustu času.

1

Důležitá je také zvěst, že po remaku Resident Evil 3 nejsou na programu žádné další předělávky jiných starých dílů či odboček této série. Namísto toho se údajně Capcom zaměří na osvěžení a modernizaci jiných svých značek (spekulovalo se např. o Dino Crisis), které se mají nést ve stejném duchu jako RE2/RE3 remaky, poběží na jejich enginu a dorazí poměrně brzy.

Příští rok nicméně má vyjít něco nového s cejchem Resident Evil, avšak nebude to ani remake, ani právoplatné pokračování (RE8).

Reklama

Související obsah

Dobré ráno s Eurogamerem - úterý, 18. února

Datum Warzone do CoD a Snowrunner, uniklý Starcraft Ghost, TV seriál Diablo, natáčení Matrix 4...

Věrně předělaný Fallout 4 do Dreams k vyzkoušení

Fascinující napodobenina hry od Bethesdy.

Na zmínku Andreje Babiše reaguje šéf prodaného studia Geewa

Nelíbí se mu nepodpora vývojářů od státu.

Také na webu...

Dobré ráno s Eurogamerem - úterý, 18. února

Datum Warzone do CoD a Snowrunner, uniklý Starcraft Ghost, TV seriál Diablo, natáčení Matrix 4...

Na zmínku Andreje Babiše reaguje šéf prodaného studia Geewa

Nelíbí se mu nepodpora vývojářů od státu.

120 či 240 snímků za vteřinu by rád tvůrce Gran Turismo

Důležitější než rozlišení + varování.

- komentáře (2)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna