If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Tech-demo next-gen animačního systému UbiSoftu

Pro fyzikálně založené pohyby postav.

Na konferenci SIGGRAPH Asia 2019 koncem loňského roku měli přednášku výzkumníci z UbiSoft Montreal.

V tech-demu tam předvedli DReCon, nový animační systém určený do her pro příští generaci konzolí. Čili je klidně možné, že ho teoreticky může využívat třeba příští díl Assassins Creed, který by to potřeboval jako sůl.

Je to celé o postupném strojovém učení fyzikálně založených animací dle pokynů z hráčova gamepadu pro realističtější reakce vašeho hrdiny na změny směru, speciální pohyby či interakce s prostředím.

To pak zařídí dosud ne úplně běžné situace, jako třeba zakopnutí, škobrtnutí, nezvyklé pády či drobné ztráty rovnováhy. Ani to nemá být výpočetně náročné na hardware, na rozdíl od některých jiných řešení fyziky.

Cover image for YouTube video[SIGGRAPH Asia 2019] DReCon: Data-Driven Responsive Control of Physics-Based Characters

Podrobnosti pro vývojáře zde.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments