Tech-demo next-gen animačního systému UbiSoftu

Pro fyzikálně založené pohyby postav.

Na konferenci SIGGRAPH Asia 2019 koncem loňského roku měli přednášku výzkumníci z UbiSoft Montreal.

V tech-demu tam předvedli DReCon, nový animační systém určený do her pro příští generaci konzolí. Čili je klidně možné, že ho teoreticky může využívat třeba příští díl Assassins Creed, který by to potřeboval jako sůl.

Je to celé o postupném strojovém učení fyzikálně založených animací dle pokynů z hráčova gamepadu pro realističtější reakce vašeho hrdiny na změny směru, speciální pohyby či interakce s prostředím.

To pak zařídí dosud ne úplně běžné situace, jako třeba zakopnutí, škobrtnutí, nezvyklé pády či drobné ztráty rovnováhy. Ani to nemá být výpočetně náročné na hardware, na rozdíl od některých jiných řešení fyziky.

Podrobnosti pro vývojáře zde.

Reklama

Přeskočit na komentáře (1)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Dobré ráno s Eurogamerem - úterý, 18. února

Datum Warzone do CoD a Snowrunner, uniklý Starcraft Ghost, TV seriál Diablo, natáčení Matrix 4...

Na zmínku Andreje Babiše reaguje šéf prodaného studia Geewa

Nelíbí se mu nepodpora vývojářů od státu.

Věrně předělaný Fallout 4 do Dreams k vyzkoušení

Fascinující napodobenina hry od Bethesdy.

Také na webu...

Dobré ráno s Eurogamerem - úterý, 18. února

Datum Warzone do CoD a Snowrunner, uniklý Starcraft Ghost, TV seriál Diablo, natáčení Matrix 4...

Na zmínku Andreje Babiše reaguje šéf prodaného studia Geewa

Nelíbí se mu nepodpora vývojářů od státu.

120 či 240 snímků za vteřinu by rád tvůrce Gran Turismo

Důležitější než rozlišení + varování.

- komentáře (1)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna