Nová TV reklama PlayStation se srdíčky

V tunelech.

Sony se nikdy nebála dělat tak trochu ulítlé reklamy a tato dnešní, určená k brzkému Valentýnu, je toho dalším důkazem.

Zakládá si na tom, že od začátku nevíte, co se z těch děsivých scén vlastně vyklube: ozbrojená speciální jednotka živých herců s baterkami postupuje temnými tunely, načež se pečlivě připravuje na otevření zavřených dveří, jako by za nimi stál nějaký strašně nebezpečný nepřítel.

Namísto toho se ovšem s úžasem dostává do obrovské haly, kde ve stojanech tlučou stovky srdcí napojených hadičkami ke konzolím. Aneb takto prý naplno pocítíte sílu PlayStation.

Čekali jste nějakou lepší pointu? My také, ale srdce coby symbol Valentýna tady figuruje, navíc s tradičními čtyřmi ikonami na ovladači, tudíž kreativní agentura má splněno. Je to tak prostinký námět spotu, až z toho bolí u srdce a všude se o tom bude mluvit, o což právě vždy jde.

Reklama

Přeskočit na komentáře (4)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Také na webu...

RECENZE Bus Simulator 21

Jaké to je být řidičem autobusu?

Xboxová vydavatelská divize vábila na něco ohledně Fable, pak to smazala

Možná remastery starých dílů? Psalo se, že název Fable Anniversary už je obsazený.

- komentáře (4)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna