Deníček o terénu Humankind

Proč je v klonu Civilizace tak důležitý?

Aby byl herní svět tohoto klonu Civilizace od Segy uvěřitelný, je pro tvůrce velmi důležité, ať dobře vypadá - s rovinami, kopcovitou krajinou i horskými masivy.

Terén v Humankind bude mít dopad na strategii, kterou hráči uplatní, i na průběh bitev. Jednotky sice dokáží překonat mírné svahy, ale hory budou muset obejít.

"Chceme vytvořit něco, co nemusí být nutně realistické, ale je to věrohodné a přesvědčivé díky stylizaci a konzistenci," uvedl technický ředitel Mathias Gregoire z Amplitude Studios.

Hratelnost ovlivní také dohled do dálky, takže jednotky v údolí nebudou mít ponětí, co je čeká o kousek dále. Rozdílný terén s sebou přinese změny teplot a vegetace, která tam roste. Ve hře budou také unikátní divy světa, které budou mít dopad na herní ekonomiku.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna