Tvůrci Metro nadšeni z ještě neodhalených funkcí nextgen konzolí

Co to bude? + o podpoře raytracingu.

Mysleli jste si, že o PlayStation 5 a Xbox Series X víte všechno zásadní? Kdepak.

Sony a Microsoft drží pod pokličkou nějaké tajné vlastnosti, o nichž ještě nepromluvili v těch neformálních oznámeních ve Wired či na The Game Awards.

Technický ředitel 4A Games, tedy studia podepsaného pod Metro Exodus, díky těsné spolupráci s výrobci konzolí už ví o něčem velkém.

1

"Jsem nejvíce nadšen z toho, co ještě nebylo veřejně odhaleno," utrousil Oles Shishkovstov pro kolegy z Digital Foundry.

Co by to asi tak mohlo být? O cloudu víme, o rychlejším SSD disku též, stejně jako o zpětné kompatibilitě... Když to říká člověk, který se stará o technickou stránku věci, patrně to bude něco týkající se grafiky či efektů.

Ukrajinské studio se jinak nechalo slyšet, že do jejich příštího projektu (pokračování Metro) počítají s plnohodnotnou podporou raytracingu od začátku, protože tahle vlastnost bude univerzálně podporována veškerým relevantním hardwarem v blízké budoucnosti:

"Kompletně jsme opustili staré metody kódování a techniky. Interně experimentujeme [s raytracingem] a zatím nám z toho lezou báječné výsledky, ale musíte si počkat, co z toho implementujeme do dalších her."

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna