17 let staré Need for Speed Underground s vylepšeným raytracing modem

Prokouklo.

Nadšenec na tom kdysi dělal šest měsíců. A vyplatilo se to - klasický závodní titul z roku z roku 2003 díky více než 300 texturám ve vysokém rozlišení dost prokoukl. Nyní je však ještě hezčí díky jakémusi "remasteru".

Původní Redux mod z 2017 od AMTxDRxRL pro Need for Speed Underground 1 totiž vzal do své péče jiný fanoušek Stre1itzia a šikovně ho upravil do poslední verze Reshade i přidal vlastní raytracingové shadery.

Na výsledek se podívejte v novém videu níže, natočeném na GeForce GTX 1060 3GB v 30fps. Odlesky prostředí logicky zařídily nabobtnání HW nároků, takže potřebujete pořádné dělo, abyste vše rozjeli v solidním framerate.

V době, kdy se zdá, že EA jsou bezradní, co si s kdysi slavnou sérií počít dál, to je vítaná motivace k reinstalaci starého dílu. I to poslouží jako takový náhled, jak by asi mohl za pár let vypadat příští díl NFS už od Criterionu s hardwarovým raytracingem na příštích konzolích i nadupaných grafických kartách:

Reklama

Související obsah

PovinnostRECENZE Half-Life: Alyx

Už nic nestojí mezi vámi a zážitkem.

Koronavirus neovlivní start PlayStation 5 ani Xbox Series X

Ale co startovní hry? Vyjádření Microsoftu a Sony.

Hardwarový týdeník hráčů - 12/2020

Zvuková karta pro hráče, AMD zvyšuje náskok, notebook Asus...

Také na webu...

Nový wallpaper Cyberpunk 2077

Až moc klidné posezení v metru.

Nvidia představuje ukázku raytracingu v Minecraftu

+ tvůrci dostanou k dispozici návody a tutoriály.

Hardwarový týdeník hráčů - 12/2020

Zvuková karta pro hráče, AMD zvyšuje náskok, notebook Asus...

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna