Nemesis se za vámi v Resident Evil 3 vloupe i do bezpečných místností? Kdepak

+ nové info, další videosrovnání originálu s remakem.

Mystifikace provází novou várku informací o Resident Evil 3 z posledního čísla Oficiálního Xbox Magazínu.

V jeho desetistránkovém preview se výslovně psalo, že to bude první hra série, kde se poruší nepsané pravidlo, že Nemesis vás v bezpečných místnostech (Safe Rooms) nechá na pokoji. Tzn. na světě byla bombastická zpráva, že se do nich hlavní místní strašák dokáže vloupat.

Ale ve skutečnosti tomu tak není, redaktoři časopisu pouze špatně porozuměli výrobci, když zaměnili bezpečnou místnost s psacím strojem pro ukládání pozic za něco jiného. Capcom tedy posléze upřesnil, že se na tomto principu nic nemění, takže v Safe Rooms budou hráči nadále v úplném bezpečí, nemusí se tam Nemesis aspoň chvíli bát a mohou v klidu vydechnout.

1

Z jiných novinek lze zmínit třeba to, že Jill si prostřednictvím metra odemkne rychlé cestování do odlišných částí městě. Metro má později sloužit jako takový rozcestník, který propojí čtvrtě města. To má být o dost větší než dříve, sice to pořád není otevřený svět, nýbrž pár ulic včetně obchodů a budov, takže bude záležet jen na vás, kterou cestou se vypravíte.

Ve hře má být více vedlejšího obsahu, třeba že si zpřístupníte nějakou zbraň, ale víte, že se nachází v opačné části města a musíte zvážit rizika, jestli se tam vzhledem k hrozbě Nemesis pro její vyzvednutí vydáte nebo ne. Carlos je ovladatelný a má více sekvencí, ale nikoli vlastní kampaň. Občas ho potkáte ve městě, protože též hledá přeživší.

Narazit máte i na nějaká nová monstra, která nebyla v originálu, ale zde zůstali tvůrci tajemní. Co se týká příběhu, snažili se soustředit raději na jeden konzistentní a propracovaný, než aby tu bylo nějaké větvení událostí. Fanoušci mohou zaznamenat určité reference na Resident Evil 2, jehož děj je časově velmi blízko.

Umělá inteligence prý dozná značných vylepšení, tudíž nepřátelé budou více reagovat na prostředí a různé situace. Také bude záležet na tom, jestli jsou monstra osamocena nebo ve skupině, údajně tomu přizpůsobí své chování. AI Nemesis má fungovat dynamicky, takže dokáže překvapit, ale zase nebude obtěžovat neustále, protože by to bylo dost únavné. Některé oblasti ve hře mají poskytnout pádný důvod, proč se v nich Nemesis nemůže objevit, leč jinak platí, že má být neustálou hrozbou.

Níže ještě další videosrovnání remaku s předlohou, tentokrát od PlayStation Underground v délce 16 minut:

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna