Grand Theft Auto 6 prý zpočátku má mít jen střední velikost

Ale je veeeeeelmi daleko, i kvůli změnám kultury studia.

Je to všechno jen taková snaha, plán, nic jistého, co by se ve finále nemohlo zvrtnout do pravého opaku, což se děje i jinde. Všichni přeci jen známe ambice Rockstaru, který se nespokojí jen tak s něčím obyčejným. A i středně velká hra od tohoto studia obvykle bývá propracovanější a větší než drtivá většina ostatních.

Údajně tentokrát zamýšlí (nebo mu bylo doporučeno od 2K?), že prý Grand Theft Auto 6 nebude mít v základní verzi megalomanský rozsah, nýbrž jen nějakou rozumně střední velikost. S tím, že postupně vzniknou zásadní přídavky, které hru či mapu postupně zvětší.

S tímto zjištěním přišel reportér Jason Schreier z Kotaku, který anonymně vyzpovídal řadu zaměstnanců Rockstaru.

Problém je v tom, že GTA6 má být dle nich nyní stále teprve ve velmi rané fázi vývoje, čili v příštích letech určitě nevyjde. Na to, že už uplynulo 18 měsíců od vydání předešlé hry Red Dead Redemption 2 na podzim 2018, to není vůbec kladná zpráva a doufali jsme, že uslyšíme něco odlišného...

1
Ilustrační neoficiální obrázek

Dlouhému čekání neprospěje ani jinak asi potřebná změna kultury uvnitř studia: prý došlo k mnoha krokům k lepšímu, co se týče přesčasů a plánování (žádné last-minute změny vedoucí k nočnímu a víkendovému předělávání všeho), vyhození toxických managerů, menšího stresu tvůrců a příklonu ke standardní firemní politice na rozdíl od dřívějších kaleb, večírků a návštěv striptýzových klubů.

Klima v Rockstaru má být tedy nyní mnohem přívětivější a zdravější, ani vedení nenutí zaměstnance k nějakým extra výkonům během home-office v karanténě. Nikde ale není zaručeno, že jakmile se přiblíží datum vydání, nevrátí se věci do starých kolejí, až budou tvrdě stanovené termíny.

Výsledkem toho všeho má být, že tvorba GTA6 prostě bude dlouhým procesem, jehož plody oceníme až časem. Takže je potřeba s tím počítat a nedávat si nějaké plané naděje, ani nevěřit nesmyslným "únikům" z Redditu.

Reklama

Související obsah

Battlefield 2042 už přišel o dvě třetiny hráčů a další nepřející data

+ zatím největší patch, kritika tragického startu a DICE už nejsou tím, čím bývali.

RECENZE Farming Simulator 22 CZ

Pořádný posun vpřed nebo nedozrálé změny?

Také na webu...

Battlefield 2042 už přišel o dvě třetiny hráčů a další nepřející data

+ zatím největší patch, kritika tragického startu a DICE už nejsou tím, čím bývali.

Horizon: Forbidden West proklepnuto ratingovou organizací v Austrálii

Takže odklad z února by tím pádem už hrozit neměl.

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna