Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Žije jak System Shock 3, tak WILD od Michela Ancela

S novým konceptem + artworky.

Po únorovém propuštění spousty klíčových tvůrců to se System Shock 3 vypadalo velmi bledě.

Během víkendu se však z ničeho nic ozval marketingový viceprezident společnosti Otherside Entertainment, podle nějž projekt stále žije.

Do diskusního fóra Walter Somol napsal, že jim prý nový koncept dobře odsýpá a jsou z něj nadšeni:

"Máme nový, odlišný umělecký styl a také hratelnost po přechodu na Unreal Engine 4 vypadá nadějně."

Na tomto místě se hodí upozornit, že Somol pracuje v pobočce firmu v Bostonu, kdežto hra původně vznikala v Austinu. Patrně tedy došlo k přesunu vývoje do jiné lokality a k jinému týmu (přesto dělajícím vzdáleně z home-office kvůli koronaviru), ale sociální sítě mlčí už mnoho měsíců.

Po hodně dlouhé době o sobě dal vědět jiný počin, WILD od designéra Michela Ancela z UbiSoftu.

Původně PS4 exkluzivita oznámená už na Gamescomu 2014 o simulaci divoké přírody v rozlehlém živoucím světě s různou denní dobou a ročním obdobím byla považována za mrtvou. Až před rokem si Sony zaregistrovali ochrannou známku.

Nyní se na homepage Wild Sheep Studia objevily artworky, které mohou být nové a signalizovat, že se okolo hry konečně začne něco dít.

Read this next