Vychází MotoGP 20, ale část obsahu až příští měsíce

Kvůli COVID-19 + startovní trailer.

Společnost Milestone s potěšením oznamuje dnešní vydání hry MotoGP 20 na PlayStation 4, Xbox One, Windows PC (Steam), Google Stadia a Nintendo Switch (tato poslední verze v EU vyjde začátkem příštího týdne).

Díky MotoGP 20 se hráči mohou zúčastnit sezóny 2020 a závodit proti šampionům MotoGP nebo se vžít do role mladého závodníka, který se musí vypracovat z Moto3 až na vrchol.

Nicméně část obsahu bude aktualizována až po dni vydání kvůli odložení oficiálního MotoGP Championship z důvodu COVID-19, přičemž rozvrh vypadá následovně:

  • Začátek května: Kompletní aktualizace MotoGP na sezónu 2020
  • Konec května: Kompletní aktualizace Moto2 a Moto3 na sezónu 2020, přídavek Red Bull MotoGP Rookies Cup
  • Konec června: přídavek třídy MotoE

Po úspěchu loňského ročníku přináší MotoGP 20 řadu nových funkcí, které zajistí ještě lepší strategickou a realistickou hru. Tohle je ryzí zážitek s MotoGP, od boxu až na trať. V novém režimu kariéry se hráči ocitnou v roli profesionálních závodníků a čeká je napínavá a progresivní hra na trati i mimo ni. Stejně jako ve skutečné MotoGP platí, že pouze rychlost na okruhu nestačí; hráči musí činit ta nejlepší rozhodnutí a objevit strategii, která je dovede k vítězství v šampionátu.

Jednou z klíčových osob na špici týmu je osobní manažer, jehož práce může skutečně znamenat rozdíl, pokud jde o příležitosti sponzoringu a smluv. Pokud si hráč vybere nový tým, bude si moct vytvořit jedinečného závodníka i motorku díky různým grafickým editorům, kde si upraví přilbu, závodní číslo, nášivku na spodní části zad, nálepky a nátěr motorky. Pokud jde o rychlost na trati, ovlivní hráčův výběr technického týmu výkon motorky; ti nejschopnější technici budou moct vyvíjet lepší a rychlejší stroje, ale samozřejmě budou mnohem dražší než ostatní. Jak ale najít tu správnou rovnováhu mezi rozpočtem a výkonem? To záleží na hráčích! Praktické testy během víkendu poskytnou cenná data pro vývoj, ale synergie mezi techniky rozhodne o tom, jak velká část těchto znalostí bude využita k výrobě nových součástí. Každý technik bude mít různé schopnosti v různých oborech, takže týmová práce bude klíčová.

Když se hráč zúčastní zimních a mezisezónních testů, bude moct rozvíjet svůj motocykl, vybrat si až 3 různé balíčky s různými kombinacemi motorů a rámů a najít dokonalou sestavu pro každou sezónu. Po začátku sezóny budou hráči rovněž moct zlepšovat výkon různých součástek, získávat a utrácet vývojové body a pomocí týmu pro výzkum a vývoj se dostat až na nejvyšší úroveň. Aerodynamika, elektronika, výkon motoru a spotřeba paliva - to je jen pár příkladů spousty technických aspektů, které budou hráči nyní moct spravovat, aby svůj stroj vylepšili. Úplně poprvé Milestone rovněž oznamuje zcela nové funkce, které budou podporovat hru po vydání a nadále rozšíří obsah a hratelnost manažerské kariéry; podrobnosti o funkcích pro období po vydání hry zveřejníme již brzy.

Vývojářský tým prý opravdu usilovně pracoval na tom, aby byla hratelnost mnohem strategičtější a realističtější díky novým funkcím pro posílení realismu jako správa paliva, asymetrické opotřebení pneumatik a v neposlední řadě a poprvé v rámci značky i aerodynamické poškození, které bude mít vliv na vzhled a výkon motocyklu. Stejně jako v reálném světě se zátěž na pneumatiky nerozkládá na obou stranách rovnoměrně. MotoGP™20 bude tyto tři oblasti implementovat zvlášť a bude reprodukovat dynamiku ze skutečného světa až do toho nejmenšího detailu. V každém závodě se hráči budou moct rozhodnout, kolik paliva a jaký typ pneumatiky budou používat vzhledem k tomu, že jejich rozhodnutí budou mít vliv na fyzikální vlastnosti motocyklu. Celková úroveň simulace značí velký krok vpřed v rámci MotoGP™20; moderní stroje v MotoGP™ mají velmi komplexní aerodynamická křídla, která při poškození výrazně mění rovnováhu. Pády či srážky s ostatními závodníky ve hře mohou mít permanentní účinek na ovládání motocyklu stejně jako v reálném závodě. V rámci neustálé snahy o extrémní realismus byla herní fyzika zcela přepracována, aby byla hratelnost techničtější a více založená na schopnostech.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

RECENZE Bus Simulator 21

Jaké to je být řidičem autobusu?

Xboxová vydavatelská divize vábila na něco ohledně Fable, pak to smazala

Možná remastery starých dílů? Psalo se, že název Fable Anniversary už je obsazený.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna