Horizon je prý koncipováno jako trilogie, s důrazem na co-op

Věrohodné spekulace.

Namísto anonymních hlupáků lačných po pozornosti na Redditu konečně věrohodný zdroj o příštích plánech amsterdamského studia Guerrilla Games.

Kolegové z VGC dnes odpoledne zjistili, že z Horizon Zero Dawn by se měla stát trilogie - samozřejmě díky úspěchu prvního dílu s deseti miliony prodaných kusů.

Prý byl scénář a příběh již od začátku napsán tak, aby se počítalo s více díly. Dvojka se původně rodila ještě na PS4, ale pak došlo ke změně cílení, logicky na PlayStation 5.

Ostatně už i při odhalování ovladače DualSense řekli architekt Mark Cerny a šéf Sony Jim Ryan, že adaptivní triggery pomohou hráčům cítit napětí z jejich akcí, "jako když natahují luk před střelbou luku", což byla zjevná narážka na hrdinku Aloy lovící masivní robotické kreatury na Zemi v daleké budoucnosti.

1

V jednu chvíli prý měla vzniknout samostatná kooperativní odbočka (jakési větší demo), ze které si přenesete pokrok do Horizon Zero Dawn 2, ale dle VGC není jasné, jestli tyto plány jsou stále platné. Není vyloučeno, že tento účel k větší propagaci a připomenutí značky nahradí letní PC konverze.

Každopádně kooperativní hraní má být jednou z hlavních vlastností dvojky (kdysi byl co-op vyškrtnutý z jedničky z důvodu nestíhání), byť ani zde není zřejmé, jestli v separátním režimu nebo v hlavním příběhu (mnozí hráči se zde bojí, aby to nebylo povinné).

Pochopitelně se jinak ocitnete v rozlehlejším herním světě než minule, který poskytuje větší svobodu s prozkomáváním. Celkový rozsah Horizon 2 popisují VGC jako "gigantický", aniž by to blíže specifikovali (tohle vážně není těžké uhádnout, že na příští generaci konzole nebude herní svět menší a horší než předtím).

Vše přichází pár dnů po náboru Guerrilla na nějaký PS5 projekt.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Poptávka po Xbox Series bude převyšovat nabídku několik měsíců. A odchod šéfa Halo Infinite

+ 500 tisíc hodin testování vyústilo ve finální seznam zpětně kompatibilních her, Snoopy Dog napodruhé.

Cyberpunk 2077 na PC by klidně mohl vyjít včas, viník je jinde

+ výhrůžky smrtí tvůrcům, jak to bylo s komunikací?

- komentáře (5)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna