V Berlíně mají na domech velkoplošné reklamy The Last of Us 2

+ jak se tvořily?

Do páteční premiéry The Last of Us 2 (naše recenze) zbývá už jen pár dnů, takže nejvyšší čas přijít s něčím neotřelým.

Zatímo v Americe bývají podobné způsoby propagace častější, zejména v období veletrhu E3 (viz obrandovaný vlak v L.A.), na starém kontinentu to zase tak běžné není, zde se spíš sahá po svítících reklamních panelech v metru či po billboardech u silnic.

1

Proto upoutala pozornost aktivita Sony, která nechala na dva protilehlé domy v Berlíně namalovat velkoplošnou reklamu na tutu PS4 exkluzvitu od Naughty Dog.

Doprovodila to krátkým časosběrným videem, jak vše vznikalo či jak to v noci svítí:

2
3

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Druhý deníček o Elite Dangerous: Odyssey

Procházka po planetách a stanicích.

Intro filmeček z GodFall

+ kontroverze o cenách.

Říjnové přírůstky na Xbox Live Game Gold a Game Pass

+ přesný termín přidání her od EA.

Digitální deluxe edice Demons Souls remake za 100 eur

+ krásné nové screenshoty, až neuvěříte, že jde o startovní PS5 hru.

- komentáře (5)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna