PlayStation 5 je mistrovské dílo v designu systému, tvrdí Epic

Co to zajistí pro hry?

Že je spolupráce mezi Epicem a Sony větší než těsná či úzká, to víme z rozličných vyjádření po květnovém Unreal Engine 5 tech-demu, viz i tento článek, což pak zástupci tvůrce enginu museli zachraňovat, že ani nový Xbox není zlý.

Dnes na to viceprezident inženýrství z Epicu navázal v rozhovoru pro Oficiální PlayStation Magazín.

Nick Penwarden tam prohlásil, že PlayStation 5 je podle jeho názoru mistrovským dílem, co se týče designu systému.

1

"Bude to z pohledu výpočetního výkonu a správy dat naprosto revoluční konzole. Zpřístupní nám nové druhy her i zážitků."

Ačkoli se tedy všeobecně ví, že PS5 má papírově méně teraflopů než konkurenční Xbox Series X, tyto výroky od klíčových studií v herním průmyslu na tento určitý handicap Sony pomáhají zapomenout.

Se svou troškou do mlýna přispěl i na BAFTA oceněný technický ředitel Epicu, Kim Libreri.

Pro OPM vysvětlil, že PS5 s nextgen grafikou a výkonem umožní nejen více vtahující hry, ale také zbrusu nové herní koncepty, které těží z plně dynamického prostředí a nasvícení, výrazně vylepšené fyziky, chytřejší umělé inteligence či bohatšího multiplayerového zážitku.

Reklama

Přeskočit na komentáře (4)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

Oficiální propagační materiál Sony ukazuje černý model PS5

Zjevně jen Photoshop, ale poprvé něco takového schváleného od obchodu.

Obrázky z remaku Stalkera do Unreal Engine

Jediný amatérský tvůrce se snaží o autenticitu a atmosféru.

- komentáře (4)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna