V jakém rozlišení jede Crysis Remastered na PlayStation?

Saber promluvili.

Do oficiálního debutu traileru na YouTube zbývá pět hodin a je tady další zpráva o modernizaci tropické FPS klasiky. Navazuje na ne úplně pozitivní srovnávací screeenshoty a včerejší únik traileru s termínem.

Autoři předělávky ze Saber Interactive se vyjádřili pro Oficiální PlayStation Magazín, jak to bude po technické stránce s konzolovou verzí hry.

Crysis Remastered pošlape minimálně v rozlišení 1440p a 30 snímcích za vteřinu na PS4 Pro, ale může v některých scénách dosáhnout i 4K díky metodě pro dynamické rozlišení.

Oproti tomu na staré, základní verzi PlayStation 4 bude potřeba počítat s 1080p ve 30fps, aspoň takový je jejich cíl. Kdo bude preferovat tento "Performance" režim na PS4Pro, může si ho alternativně zvolit též, pokud mu nejde o co nejvyšší rozlišení.

1

Pro časopis to uvedl technický ředitel studia Anton Krupkin. Chce to mít na vědomí, že předělávka musí rozumně jet i na Xbox One a Switch, tedy muselo se při optimalizacích brát ohledy i na méně výkonný hardware.

Jak víme, Crysis Remastered přinese SVOGI (sparse voxel global illumination), TAA (temporal anti-aliasing), nové efekty typu SSR (screen space reflections), parallax occlusion mapping či SSDO (screen space directional occlusion).

Krom toho prý vývojáři upravili podklady pro terén, vegetaci, materiály a jiné modely ve hře.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

RECENZE Bus Simulator 21

Jaké to je být řidičem autobusu?

Xboxová vydavatelská divize vábila na něco ohledně Fable, pak to smazala

Možná remastery starých dílů? Psalo se, že název Fable Anniversary už je obsazený.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna