Jak se do The Last of Us 2 natáčely pohyby koně a psů namísto srnek

+ nábor Naughty Dog na příští počin.

Vedoucí animátor ze studia Naughty Dog se podělil o dosud nepublikované fotky z vývoje The Last of Us 2.

V rozlehlém motion-capture studiu prý snímali jízdu na cválajícím koni pro využití v této survival hře i v Ghost of Tsushima po dobu tří dnů.

1

"Byly to jedny z nejlepších dnů v mé profesionální kariéře," napsal Jeremy Yates na svém Twitteru.

Jako bonus přihodil ještě krátké video, kterak nechávají senzory olepeného psa skákat do dálky.

Vtipné je, že tyto nasnímané záběry pak posloužily pro běh srnek ve hře. Zřejmě bylo moc složité dostat vysokou zvěř do studia a vycvičit ji, aby dělala, co se po ní požaduje, na rozdíl od vytrénovaného psa.

Naughty Dog jinak už začali s náborem posil na svůj přístí projekt. Vypsali nové pracovní pozice pro animátory, designéry a programátory.

Nepřekvapivě to opět bude nějaká příběhová singleplayerová hra pro nextgen platformu, tedy PlayStation 5. Zatím však nevíme, jestli to bude The Last of Us 3, které by prý bylo složitější udělat než dvojku, nová značka či další Uncharted.

Úkolem zaměstnanců bude řešit boje na blízko, rozpohybovat různé typy nepřátel, zrealizovat převod herců do hry či analyzovat a optimalizovat nextgen grafiku ve spolupráci s jinými pobočkami Sony.

2
3
4
5

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (12)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna