Je snad Fable MMO? A jak kritika Halo 5 ovlivnila zestárnutí Infinite?

Dva dozvuky včerejška.

Nechat pustit tajemný teaser nebo krátký filmeček, neříct o hře žádné detaily, a pak v dalších dnech po malých dávkách doplňovat informace. Taktika, která zaručeně funguje a milují ji i média.

Včera oznámené Fable zatím v tomto směru "živí" jen insideři, ale i to se při hladu po informacích vysoce cení.

Protože se začaly od jistého francouzského novináře šířit spekulace o tom, že snad hra má být MMO, rozhodli se je smést razantně ze stolu. Nic takového se naštěstí konat nebude, půjde o staré dobré singleplayerové RPG.

Uvedl to například Klobrille. To je ten, kdo věděl o odhalení této hry už od pondělí: "Fable je akčním RPG v otevřeném světě, chce to tedy přestat s nesmysly o MMO. I když tam potenciálně budou nějaké online interakce jako ve Forza Horizon 4, není to onlinovka."

Také redaktor Jez z Windows Central, který má dobré zdroje v Microsoftu, potvrdil, že to MMO nebude. Můžeme si tedy oddechnout a ten seznam her od Frantíka z Twitteru, publikovaný až po skončení akce, ignorovat.

1

Druhý dozvuk se týká Halo Infinite, které se včera nepředstavilo v úplně pozitivním světle.

YouTuberka Alanah Pearce, která se zúčastnila dřívější novinářské předváděčky 343 Industries (byla úplně o ničem, to samé co v osmiminutovém videu), od nich zjistila pár detailů, proč vlastně hra nedorazila dříve a proč nyní působí tak zastarale.

"Kritika od fanoušků na adresu Halo 5 způsobila četné odklady ve vývoji. Původně hra měla vyjít dříve, ale byla neustále přepracovávána, zejména její příběh, jelikož ohlasy na Halo 5 byly negativní. Tvůrci se tak moc snažili, aby se to hrálo jako Halo, takový duchovní restart série, až jim to prostě trvalo děsně dlouho."

Krom toho také naznačila, že Infinite může obsahovat vícero různých světů, čímž se asi naráží na ty plány s rozšiřováním během příštích deseti let - pokud tedy bude základní hra někoho zajímat, když i ty remastery starých dílů z Halo Master Chief Collection pro PC skoro vypadají lépe?

Vývojáři se ještě pak ozvali PCGamesN se svou obhajobou: "Hra byla natočena z rané PC verze, což reprezentuje zážitek, který hráči dostanou z Xbox Series X verze." Jakmile se více přiblížíme vydání, máme prý čekat určitý pokrok i ukázky z multiplayeru.

Reklama

Přeskočit na komentáře (2)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Battlefield 2042 už přišel o dvě třetiny hráčů a další nepřející data

+ zatím největší patch, kritika tragického startu a DICE už nejsou tím, čím bývali.

RECENZE Farming Simulator 22 CZ

Pořádný posun vpřed nebo nedozrálé změny?

Také na webu...

Battlefield 2042 už přišel o dvě třetiny hráčů a další nepřející data

+ zatím největší patch, kritika tragického startu a DICE už nejsou tím, čím bývali.

Horizon: Forbidden West proklepnuto ratingovou organizací v Austrálii

Takže odklad z února by tím pádem už hrozit neměl.

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna