Detroit: Become Human překonal 5 milionů kusů díky PC konverzi

A průkopnickému pluginu pro Twitch.

Postupné vypuštění hry na jednotlivých digitálních platformách se francouzskému studiu vyplatilo.

Zatímco loni v říjnu bylo tehdy ještě PS4 exkluzivní Detroit: Become Human na 3,2 milionu kusů, počet jeho hráčů se výrazně rozrostl díky PC konverzi.

Po prosincové Epic Games Store verzi (půlroční exkluzivita) a červnové Steam verzi nyní tato akční adventura o androidech z budoucnosti (recenze) překonala milník 5 milionů kusů.

Quantic Dreams se tím pochlubili v tiskové zprávě. Prý jde o součet všech platforem celosvětově.

Svůj podíl na tomto úspěchu má Detroit: Community Play vydaný souběžně se Steam verzí, což je šikovné rozšíření pro Twitch, které umožňuje dělat streamerům a jejich divákům skupinová rozhodnutí v reálném čase, jak se mají ve hře rozhodnout.

Za úvodní měsíc prý tuto hlasovací funkci využilo na 500 streamerů, kteří zaznamenali 1,5 milionu hlasů od diváků. Ohlasy prý byly velmi pozitivní, zejména na asijských trzích.

"Jde o průkopnickou novou formu interaktivního zapojení na Twitchi, která mění původně singleplayerovou hru do sociálního zážitku," uvádí k tomu studio, které do budoucna už hodlá dělat rovnou multiplatformní tituly a zastat i roli vydavatele pro ostatní.

Aktualizovaná čísla Heavy Rain a Beyond, dalších PC premiér na Steamu ze začátku léta, zatím neznáme.

Reklama

Přeskočit na komentáře (11)

Vše o hře z tohoto článku

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (11)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna