Shrnujeme recenze Fast and Furious: Crossroads

Skončilo to přesně tak, jak se mnozí obávali.

Žánr arkádových bláznivých závodů nemusí být nutně negativem, nějaké krátkodobé odreagování po náročném dnu se vždy šikne, když je to uchopeno za správný konec. Navíc podepsání studiem Slightly Mad (Project CARS) by mohlo být určitou zárukou kvality, pomyslíte si, ačkoli první sestřih varoval.

Jenže minulý pátek vydaná hra Fast and Furious: Crossroads dle filmové série Rychle a zběsile bohužel dopadla přesně tak, jak se mnozí dopředu obávali.

Vydavatel Bandai Namco nejspíš velmi dobře věděl, proč médiím neposkytuje review-kódy v předstihu (informace od kolegů z VGC). Proto se recenze ve světě objevily až s odstupem po premiéře v těchto dnech.

Současný průměr na OpenCritic se zatím drží na 46 procentech, což není výsledek, co by si někdo dal za rámeček. Film naštěstí byl odložen až na příští jaro, takže do té doby by se na hru mohlo zapomenout.

GameSpew dali 3/10 kvůli slabé grafice a nudnému designu misí, ale hlavní problém prý tkví v příšerném ovládání, jinak by to byl takový průměr.

PushSquare ocejchovali Crossroads stejnou známkou 3/10 a nechápou, jak může mít plnou cenovku. Hra prý trpí v každém ohledu, od repetitivní hratelnosti až po vizuální stránku, která spíš patřila předešlé generaci PS3 a X360. Nebezpečí s hraním by se prý neměli vystavovat ani nejvěrnější fanoušci herce Vina Diesela.

Metro GameCentral zvolili 2/10, protože jde o další hru z rodu Fast and Furious, která zklamala. Zjevný potenciál se prý promrhal jak u vývojářů, tak u hereckého obsazení.

Game Reactor sáhl po 3/10, když se prý setkal se zatím nejhorší hrou tohoto roku. Nenápaditá, zbytečná, ošklivá a jednotvárná. Prý to je jedna z nejslabších her i z kategorie těch oficiálně licencovaných.

Polygon číselné skóre nedal, ale poukazuje na to, že zdejší multiplayer je k ničemu, když není s kým hrát a stále jen čekáte na nějaké ostatní hráče.

Game Informer byl mírnější s 5/10, když byl rád, že známé osazenstvo z filmů opět viděl za volantem, ale prý zaslouží mnohem lepší hru než tuto.

Kolegové z britského Eurogameru neváhali použít "medaili", abyste od této hry dali ruce pryč. Decentní příběh prý skončil naprostou herní katastrofou. Kampaň prý trvá jen pět hodin a více už ji hrát nechcete, i kvůli absenci vyladění a nečitelnosti bojů mezi auty. Většinu času prý budete bojovat hlavně s kamerou či s opakováním misí kvůli špatně vysvětleným úkolům.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (3)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna