Project CARS 3 bez podpory cross-play a raytracingu, 9 minut z hraní

Na Ultra ve 4K a 60fps.

Sligthly Mad Games si minule vysloužili černý puntík za Fast and Furious, takže všichni s napětím vyhlížejí, jak dopadne příští projekt tohoto studia, nyní spadajícího pod Codemasters.

Project CARS 3 vycházející už koncem tohoto týdne, 28. srpna, však nebudou obsahovat podporu cross-play. Nebudou tedy proti sobě moci hrát majitelé různých verzí hry (PC, PS4, X1).

Řekl to Joseph Barron, marketingový a esports manažer v převážně technickém rozhovoru pro WCCFtech. Nicméně zvažují jeho přidání do budoucích her a těší se na novou generaci konzolí.

1

Nepotěšil ani tím, že v těchto závodech nenajdete raytracing: "Je to sice úžasná věc, ale u této hry stále cílíme na současnou generaci konzolí a PC, takže raytracing nebyl něčím, na co bychom se mohli soustředit, když ho PS4 a X1 nedovolují. Ani nepodporujeme DirectX 12 API. Raději jsme upřednostnili 60 snímků za vteřinu, protože v tomto žánru je plynulost klíčová, abyste se svých řidičských dovedností dostali maximum."

Co se týče hraní Project CARS 3 ve virtuální realitě, na konzolích na to zapomeňte, s PS VR nic nebude. Tento režim si zde užijete s VR headsety jen na PC, ostatně už první díl této série byl kdysi startovní hrou pro Oculus Rift, takže s tím mají autoři bohaté zkušenosti.

Níže ještě 9 minut do YouTubera Shirrako na ultra detaily ve 4K rozlišení a 60fps, s jízdou po okruhu Mount Panorama ve vozu McLaren P1 GTR:

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna