Auta pro Gran Turismo 7 jsou nyní hotova dvojnásobně rychleji

Vděčí za to Indii.

Role se obrátily. Dříve se dalo spolehnout, že co rok, to nová Forza, teď zase štafetu přebírá závodní série pro konzole Sony.

Před předpokládaným středečním oznámením termínu vydání Gran Turismo 7 se objevily upřesňující informace o tom, čemu vděčí za urychlení vývoje.

Zatímco dříve vozidla do hry vznikaly přímo v japonském studiu Polyphony Digital, což trvalo 6 měsíců jednomu 3D grafikovi na jedno auto (nebo ještě déle, jako jeden rok, pokud šlo o zcela fiktivní vůz, kde nebylo z čeho čerpat a museli si ho navrhnout sami), nyní se tyto úkoly přesunuly do Indie, kde to zvládnou jen za tři měsíce.

1

Takový outsourcing není ničím překvapivým, ostatně také Codemasters mají dvě studia v Malajsii a Indii přesně pro tento účel.

Zjistili to na GTPlanet s odvoláním na nález specializovaného automotive grafika jménem HansaPallavi Srinivasan, který má pro tyto věci firmu v indickém Bangalore. Na 3D modelech pro sérii Gran Turismo, včetně dodatečných aut z pozdějších aktualizací, pracuje od roku 2018. Předtím se podílel také na modelech pro Forza Motorsport 3, 4 či 5.

Jde také o to, že nově pochází modely vozidel ze skanů od Polyphony, namísto z CAD dat, což je jiným důvodem pro zrychlení na ty tří měsíce na auto.

2

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (2)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna