V The Elder Scrolls 6 nastane největší pokrok v enginu od Oblivionu

Tvrdí Bethesda po převzetí Microsoftem.

Ze zimního spánku se probrali tvůrci Fallout 4 či Skyrimu. Dát o sobě něco nového vědět je donutilo převzetí Microsoftem, nikoli ty spekulace o údajně dojednávané PS5 exkluzivitě Starfield.

Oficiální komentář nesepsal nikdo menší než slavný designér Todd Howard, protože od takové persony budou sliby brány velmi vážně.

V The Elder Scrolls 6 a Starfield prý dostaneme dosud největší pokrok v enginu Bethesdy (pro oblíbenou RPG sérii) od dob Oblivionu. Má to být mezigenerační skok nejen v grafice, ale také ve způsobu streamování dat a využití procesoru.

"Naše dlouhodobá spolupráce s Microsoftem přinesla evoluci jako první modifikace pro konzole s xboxovým Falloutem 4, nyní už s miliardou downloadů, nebo poslední technologie v Xbox Series X a S. Jsou přímo optimalizovány pro rozlehlé světy, které tak rádi vytváříme."

11
Třeba nějak takhle by mohla grafika vypadat? :) Pouhá parodie s pozadím z Windows

Vše prý naplno pochopíme, až obě uvedené hry jednoho dne vyjdou. Zatím však Bethesda neřekla, jestli akvizice Microsoftem nějak urychlí vývoj (zvětšení týmu?), nebo zda dokáže zařídit, že v jejich RPG bude méně chyb, než tomu bývalo zvykem.

Jisté je dle Phila Spencera z MS pouze to, že dříve dohodlé časové PS5 exkluzivity s Deathloop a Ghostwire: Tokyo budou dodrženy, ostatně vycouvat z už uzavřených smluv se Sony by asi bylo pekelně drahé.

A že Bethesda má mít v rámci korporace určitou samostatnost, avšak není jasné, do jaké míry. Podobné výroky slýcháme po akvizicích často, jen aby se veřejnost uklidnila a nepanikařila, leč realita pak bývá úplně odlišná.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (7)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna