Crash Bandicoot 4 moc frustruje a trpí neduhy her z 90. let, praví recenze

Souhrn názorů na zítra vycházející plošinovku.

Což o to, průměrné hodnocení na Metacritic a OpenCritic zatím ukazuje 86%, s čímž by kterákoli běžná hra byla nadmíru spokojena. Ale od návratu legendární série plošinovek se přeci jen čekalo něco více než jen hra, která měla správně vyjít už před mnoha lety.

Recenzenti zítra vycházejícího (2. října na PS4 a X1) Crash Bandicoot 4: It's About Time se navzdory udělení rozličných číselných hodnocení vesměs shodují, že jde o až moc oldschoolovou záležitost. S čímž je spojena někdy frustrující a sadistická obtížnost, která vás bude nutit rozmlátit ovladač a televizi. Prý není vyloženě těžká, nýbrž nevybalancovaná.

Uvádí to například Game Informer (85%), podle nějž je vzdušná akrobacie hrdinů vysoce odměňující. Podle italského IGN jde o milostný dopis fanouškům starých dílů, avšak v báječné grafice.

Kolegové z VG247 (3/5) litují, že některé věci v designu levelů neodpovídají kvalitám nového enginu. Zamrzí prý také občas pokažená fyzika či nedotažené herní mechanismy, kvůli nimž měli pocit, že spíš hrají nějakou licencovanou odbočku než plnohodnotné pokračování.

1

Nesouhlasí s nimi však magazín Hobby Consolas (88/100), dle nějž se vzala stará dobrá zábava z předešlých tří dílů a zkombinovala se spoustou nových chytrých nápadů. Také jindy přísný Destructoid (9/10) nazval čtvrtého Crashe silným návratem značky a doufá, že bude tvůrcům svěřena práce na něčem dalším takovém.

Rovněž Attack of the Fanboy (4/5) neváhal hru označit jako titána žánru, který nabízí dosud nejvíce obsahu s kvalitním designem. GamesRadar (4/5) si myslí, že Crash 4 prokázal jiskru života v této sérii, protože se vrátil v pořádném stylu.

Polygon hodnocení neudělil, ale posteskl si, že přestože vizuální stránka je krásná, nelze se zbavit pocitu, že jde pořád o to samé, jen se tam mění kombinace nepřátel a plošinek, chybí tu prý více překvapení. Ani ovládání prý není citlivé, což je problém, když vám hra nic neodpustí. Vyžaduje naprosto přesně načasované skoky, ale hra vám nedovolí je docílit. Checkpointy zase mají být moc daleko od komplikovaných pasáží a jiným starým neduhem jako ve hrách z 90. let je zde zlobivá third-person kamera, kvůli které často nevidíte tam, kam potřebujete.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (5)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna