Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Godfall nepůjde v offline režimu, ač není živou hrou

+ technikálie.

Tohle akční RPG pro start PlayStation 5 (a PC) s vydáním 12. listopadu se dostalo do světla reflektorů díky tomu, že bylo jednou z pár her, které si mohli vyzkoušet japonští novináři - přestože nepochází od Sony, nýbrž od třetí strany.

Dozvěděli jsme se jak dobré, tak horší zprávy. Každopádně pro Godfall a Counterplay Games je úspěchem, že se o něm konečně začíná více mluvit.

Předně, hra vyžaduje připojení k internetu, čili nemá žádný offline režím. Nejedná se ale o hru na principu živé služby s neustálými aktualizacemi a přísunem dalšího obsahu.

Má jít o požadavek permanentního připojení, jaký existuje třeba u Destiny 2 či The Division 2. Čili musíte být online, i když hrajete osamoceně.

Horší je, že k hraní bude vyžadováno mít aktivní předplatné služby PlayStation Plus, praví produktová stránka na PlayStation.com. Hra totiž umožňuje přechod do co-opu ve více lidech.

Dále se v japonských médiích psalo, že prý Godfall zvládá běh v nativním rozlišení 3840 na 2160 (tedy 4K) s obnovovací frekvencí 120Hz.

Ovšem tvůrci to na Twitteru později vyvrátili: mělo jít o mylnou informaci. Přesné údaje zatím nejsou schopni sdělit, protože testování výkonu a optimalizace jsou vždy až poslední etapou před startem, čili k ladění stále dochází. Až budou mít správné detaily, podělí se o ně.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Godfall

PS4, PS5, PC

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments