Gearbox: PS5 a Xbox Series X jsou největší mezigeneračním pokrokem

Prý ještě větší než z 2D do 3D.

Je zřejmé, že pokud by neměl vlastní želízko v ohni v podobě Godfall, asi bychom taková silná slova nyní neslýchali.

S osobou Randyho Pitchforda můžete mít spojené různé kontroverze, ale upřít mu nelze, že se sérií Borderlands dosáhl úžasné prodejnosti a nyní pracuje na konverzi trojky pro PS5 a nový Xbox.

I na základě jeho dlouholetých zkušeností s vývojem her se domnívá, že přechod z PS4 a Xbox One na PlayStation 5 a Xbox Series X bude tím dosud největším mezigeneračním skokem, co kdy zažil, a jaký v historii herního průmyslu nastal.

Prý to dokonce i překoná změnu, jaká nastala, když se z 2D her staly 3D hry. Ta se přitom do této doby považovala za největší revoluci v hraní.

1

"Myslím si, že zákazníci pochopí, jaký rozdíl to je, co se týče schopností nové generace oproti starým konzolím," pravil pro GameSpot.

Uznal však, že ze startovní várky her to nemusí být tolik poznat, protože mnohé z těchto her by šly udělat i na předešlé generaci. Navíc se objevuje mnoho konverzí či oprášení, které byly jen nově uchopeny na nových platformách.

Pitchford se prý těší, až si lidé zahrají Borderlands 3 ve 4K a 60fps, ve split-screenu pro čtyři lidi, takže hra musí být renderována a počítána hned čtyřikrát. Přesto s tím prý PS5 a XSX nemají problém. Má jít o významný moment pro celou sérii.

Reklama

Přeskočit na komentáře (7)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (7)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna