Hraješ Valorant? OMEN a Mazarini ukazují tipy a triky!

Začíná nová série.

Netrvalo dlouho a Valorant se stal jednou z nejhranějších a nestreamovanějších her současnosti. Po velmi úspěšné video sérii ke hře PUBG se oblíbená značka herních počítačů a příslušenství OMEN rozhodla spojit s populárním hráčem a streamerem Mazarinim, aby společnými silami poskytli ideální vzdělávací materiál pro každého, kdo chce být lepším hráčem ve hře Valorant.

V jedenáctidílné video sérii OMEN How To Play - Valorant si s Mazim projdeme hru od základů, přes doporučenou herní výbavu až po týmové taktiky a komunikaci. Nevynecháme ani trénink přesnosti, stabilní psychické stránky, ale také správnou orientaci a zacházení s ekonomikou hry a rozhodně se detailně podíváme na jednotlivé agenty.

První epizoda nese název „Základy" a dozvíte se v ní o často přehlížených možnostech nastavení hry. Věděli jste například: Jak si v každé hře nastavit totožnou sensitivitu? Nebo proč je obnovovací frekvence tak důležitá? Druhý díl a každé další pokračování vyjde vždy následující den na Youtube kanále Mazariniho a v premiéře na Twitch.tv/Mazarin1k.

V průběhu se Mazi několikrát pozastaví také nad železem, na kterém je vhodné své herní seance pořádat. Takovým ideálním spoluhráčem může být například výkonný herní notebook OMEN 15. Herní stroje od HP prošli velmi zajímavým designovým refreshem a pochopitelně nabízí kvalitní vnitřnosti. Přednostmi doporučovaného modelu je moderní look s úzkými rámečky a displejem s obnovovací frekvencí dle modelu až 144 Hz, úctyhodná výdrž baterie v závislosti na intenzitě používání a vysoký výkon díky procesoru Intel 10. generace a grafické kartě NVIDIA GeForce RTX.

Hraješ Valorant? Tak neváhej a mrkni na video sérii, která vznikla ve spolupráci herních notebooků OMEN a populárního streamera Mazariniho.

Tento článek je placenou inzercí.

Reklama

Související obsah

Battlefield 2042 už přišel o dvě třetiny hráčů a další nepřející data

+ zatím největší patch, kritika tragického startu a DICE už nejsou tím, čím bývali.

RECENZE Farming Simulator 22 CZ

Pořádný posun vpřed nebo nedozrálé změny?

Také na webu...

Battlefield 2042 už přišel o dvě třetiny hráčů a další nepřející data

+ zatím největší patch, kritika tragického startu a DICE už nejsou tím, čím bývali.

Horizon: Forbidden West proklepnuto ratingovou organizací v Austrálii

Takže odklad z února by tím pádem už hrozit neměl.