První real-time strategie s raytracingem předvedena

Viking City Builder obdobou Assassins Creed Valhalla.

Roslagen, jediný tvůrce této hry, nám poslal novou várku screenshotů a trailer předvádějící Viking City Builder.

Půjde o první real-time strategii s raytracingem, který zajistí hezčí grafické efekty a uvěřitelnější virtuální svět.

"Raytracing generuje přesnější a realističtější podívanou než tradiční metody nasvícení scény ve hrách. Také vezme v potaz fyzický aspekt světa a dokáže simulovat různé odrazy apod."

Jak dodává, negativnem je určitý dopad na výkon hry, ale díky podpoře DLSS2 bude zajištěna mnohem větší plynulost a také vyšší kvalita obrazu. Vše šlape na Unreal Engine, který prý disponuje potřebnými schopnostmi a technologií. Autorovi se též zamlouvá, jak renderuje světlo na každém pixelu či jak simuluje interakce s objekty v prostředí.

Podle popisu na produktové stránce na Steamu půjde o takovou obdobu Assassins Creed Valhalla, čili hrajete za Vikingy, kteří se snaží dobýt Evropu. Jejím původním obyvatelům se to samozřejmě ani trochu nelíbí a snaží se získat své území zpět.

Budete tu stavět své osady, snažit se přežít a sestavit početnou armádu, která zajistí přístup k surovinám. Pak budete obhospodařovat ekonomiku, určovat práci jednotlivým profesím či se vypravíte na dobrodružství po moři nebo řekách.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16

Reklama

Přeskočit na komentáře (0)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna