Technický rozbor Spider-Man: Miles Morales dopadl pozitivně

+ objemný patch na cestě, trofeje.

John Linneman a Alex Battaglia, kolegové z Digital Foundry v naší britské centrále se podívali na zoubek nedávnému představení hratelnosti Spider-Man: Miles Morales ve verzi pro PlayStation 5.

Jejich dojmy jsou více než pozitivní a speciálně se zaměřili na raytracing, který činí odrazy ve hře velmi realistické.

Hrdina tohoto polodatadisku v obchodním centru čelí boji s Rhinem, co je jeden z bossů ve hře.

Přestože se na celé scéně vyskytuje mnoho osob a bitka má adrenalinovou i destruktivní povahu, hra si stále zachovává téměř perfektní nasvícení a nic se v ní nekazí.

Chvála zazněla i na adresu textur či rychlosti, se kterou jsou mise načítány, což dovolí plynulou hratelnost bez jakýchkoli pauz.

Souběžně s vydáním Spider-Man: Miles Morales vyleze v půlce listopadu tradiční Day 1 patch. Ten má už v tuto chvíli velikost 9 GB, zjistili Orbipatches, a ještě může nabobtnat.

Jak víme z dřívějška, datadisk vyžaduje 50 GB volného místa na vaší nové konzoli. A pokud sáhnete po ultimátní edici, která zahrne i remaster originálního Spider-Mana z PS4, chce to mít dvojnásobně volného místa.

Studio Insomniac jinak na svém Twitteru publikovalo celou řadu příspěvků o nových trofejích:

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna