Proč nebude v remake Demons Souls raytracing?

Vysvětlení od autorů.

Hra jako taková vypadá po grafické stránce naprosto fantasticky i bez toho, speciálně v pohybu, takže se určitě nejedná o nějaký zásadní zápor.

Remake Demons Souls na PlayStation 5 bohužel nebude podporovat raytracing. A není to kvůli výkonu konzole, nýbrž něčemu jinému.

Přiznal to ředitel tvůrců David Gavin z japonského interního studia Sony pro LevelUp a hned přihodil i vysvětlení důvodů:

"Stejně jako u kteréhokoli vylepšení grafiky jde o to, že implementace něco stojí. Pokud bychom do hry dali raytracing, znamenalo by to, že bychom něco jiného stávajícího museli vyhodit."

1

Během vývoje zkrátka Bluepoint měli omezený čas i prostředky, takže si nemohli do hry dát úplně vše, co by si navymýšleli nebo co by tam rádi měli.

Když prý začali s vývojem, nevědělo se o raytracingu téměř nic, takže s ním nepočítali do původní vize. Namísto toho se prý chtěli soustředit především na zasazení hry a vzhled postav. Veškeré nasvícení ve hře je prý počítáno v reálném čase, včetně stínů v reálném čase.

Lze tak pouze spekulovat, jestli by raytracing ovlivnil výkon hry či velikost herního světa. U této startovní hry na PS5 pro hardcore publikum to ale nikoho extra mrzet nemusí.

2
3

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Deathloop jde na dračku, patch řeší trhání PC verze

+ dokument o designových rozhodnutích.

Guardians of the Galaxy jsou na 4K screenshotech čím dál hezčí

Z poslední verze před vydáním za měsíc.

Far Cry 6 bez raytracingu na konzolích, byly jiné priority

+ tipy a triky přímo od diktátora, zaostřeno na zvířata ve hře.

Domněnky o God of War Ragnarok možná už na jaře?

+ nový sestřih z PlayStation VR her.

- komentáře (7)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna