Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Proč nebude v remake Demons Souls raytracing?

Vysvětlení od autorů.

Hra jako taková vypadá po grafické stránce naprosto fantasticky i bez toho, speciálně v pohybu, takže se určitě nejedná o nějaký zásadní zápor.

Remake Demons Souls na PlayStation 5 bohužel nebude podporovat raytracing. A není to kvůli výkonu konzole, nýbrž něčemu jinému.

Přiznal to ředitel tvůrců David Gavin z japonského interního studia Sony pro LevelUp a hned přihodil i vysvětlení důvodů:

"Stejně jako u kteréhokoli vylepšení grafiky jde o to, že implementace něco stojí. Pokud bychom do hry dali raytracing, znamenalo by to, že bychom něco jiného stávajícího museli vyhodit."

Během vývoje zkrátka Bluepoint měli omezený čas i prostředky, takže si nemohli do hry dát úplně vše, co by si navymýšleli nebo co by tam rádi měli.

Když prý začali s vývojem, nevědělo se o raytracingu téměř nic, takže s ním nepočítali do původní vize. Namísto toho se prý chtěli soustředit především na zasazení hry a vzhled postav. Veškeré nasvícení ve hře je prý počítáno v reálném čase, včetně stínů v reálném čase.

Lze tak pouze spekulovat, jestli by raytracing ovlivnil výkon hry či velikost herního světa. U této startovní hry na PS5 pro hardcore publikum to ale nikoho extra mrzet nemusí.

Read this next