Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Zatím jen škrábeme po povrchu, co PS5 dokáže, říká tvůrce Spider-Mana

+ nová definice Miles Morales dle Sony, další videosrovnání.

Jak vlastně nazývat Miles Morales, to je oříšek, se kterým si lámou hlavu všichni už od prvotního oznámení. Sony dnes přišla s novou, lehce úsměvnou definicí této hry:

"Neříkáme, že Miles Morales je méně důležitý než první Spider-Man. Je to totálně svá vlastní hra, ale není to nutně plná hra. Je to trochu něco jiného, víte, co mám na mysli? Má své vlastní místo v nabídce PlayStation," řekl Herman Hulst, šéf celosvětových studií.

Šéf celé zábavní divize Jim Ryan pak ještě pro HardTimes upřesnil, že to možná nevysvětlují dostatečně jasně. Ale vnímají prý Miles Morales úplně stejně jako své jiné tituly, na každém prý záleží.

Přejděme raději k výroku technologického ředitele Insomniac Games, kterým je Mike Fitzgerald. Vizuální pokrok v jejich pavoučím muži na PS5 chválily všechny recenze, ale zdaleka jsme zatím prý neviděli vše:

"Mám pocit, že zatím jen škrábeme po povrchu, co můžete vykouzlit z hardwaru jako PlayStation 5. Stačí vzít něco jako Spider-Man a udělat vše opravdu velmi rychlé. Stejně to vypadá s novým dílem Ratchet and Clank [dokončovaným na jaro]."

Fitzgerald pro IGN dodal, že zabere ještě mnoho let, než z PS5 vymáčknou více výkonu než nyní. Pak prý budou schopni dosáhnout ještě šílenějších věcí.

Vítá také, že teď mohou uspokojit různé typy hráčů, kteří mají odlišné priority, čímž narážel na ty, co chtějí hezčí grafiku, oproti těm prahnoucím po vyšším frameratu.

Níže ještě další videosrovnání původního Spider-Mana na PS4 s remasterovanou verzí originálu na PS5:

Watch on YouTube
Watch on YouTube

Read this next