Na každém pramínku vlasů záleží: tech-demo Frostbite engine do FIFA 21

Prezentace EA a DICE o fyzice nextgen verze.

Polská vývojářská konference Digital Dragons nabídla čtyřicetiminutovou prezentaci EA a DICE o propracovaných vlasech fotbalistů v nextgen verzi FIFA 21.

"Vlasy založené na jednotlivých pramíncích mohou vyprodukovat báječné výsledky, ale použití jich v reálném čase ve hrách bylo dlouho technickou výzvou," říkají dva specialisté přes fyziku, Robin Taillandier a Jon Valdes ze stockholmského týmu, kde se roky zabývají jen enginem Frostbite.

Nicméně příchod nextgen konzolí prý umožnil, aby se dala renderovat nová samostatná cesta speciálně jen pro pramínky vlasů, což přináší výrazný pokrok ve vizuální kvalitě.

Nezbývá než doufat, aby se to stalo rychle standardem i v ostatních hrách během nadcházející generace.

1
2
3

Reklama

Přeskočit na komentáře (0)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Také na webu...

Vesmírná arkáda Chronus přiletí 3. prosince

+ technikálie, vše o ní v kostce.

Fotky z Asus Media Day 2021

Zúčastnili jsme se páteční akce v Praze.

Oficiální nosný motiv Suicide Squad: Kill the Justice League

Hra bude 16. října 2021 v 19 hodin na DC FanDome.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna