Pozor na nevratně poškozené uložené pozice Cyberpunk 2077 na PC

Rada od obchodu tvůrců, jak se tomu vyhnout.

Další a další problémy se valí na hlavu CD Projektu Red, kde teď asi musejí frčet antidepresiva ve velkém. A tentokrát se nedá zlehčovat univerzální výmluvou, že "vrácení peněz přece nabízejí, na patchích pracují a hra je na počítačích výborná, tak je vše v pořádku".

Během víkendu totiž vyšlo najevo, že zejména PC verze (ale možné i ty konzolové) Cyberpunk 2077 trpí zásadním problémem s poškozením uložených pozic, které už nelze nijak opravit.

Pokud velikost souboru se savem překročí 8 MB, jste prý v čudu a nezbývá než začít hrát znova od nuly, což je u takové rozsáhlé hry krajně nemilé.

To, co původně hlásili na Redditu, bylo víceméně potvrzeno obchodem GOG, který patří CD Projektu Red.

1

Radí tam hráčům, že pokud chtějí tomuto předejít, měli by si raději nechávat u postavy hráče jen menší počet předmětů a materiálů pro výrobu. Pakliže někdo využil chyby s duplikací předmětů, má si načíst save, který tím nebyl ovlivněn.

"Bohužel, jakmile je uložená pozice poškozená, nedá se to už nijak vyřešit. Prosíme, použijte některý ze starších savů a zkuste mít u sebe méně věcí," doporučuje se, než to snad bude vyřešeno v některém z budoucích patchů příští rok.

Výrobce uzavřel slovy, že velikost pro uložené pozice může být v budoucnu navýšena, ale pokažené savy už takto zůstanou nastálo.

Henry Cavill vábí na tajný projekt, možná TV seriál Mass Effect?

Herec Geralta ze Zaklínače má na papíru rozmazaná (později dekódovaná) slova Cerberus, Reaper, Geth a Tali'Zorah.

Záznam pátého vysílání o Outriders

Co tam zaznělo i o demu a PC verzi?

Artworky z kdysi odlišného směřování Dark Souls 3

Neschválená podoba hry měla dle úniku z portfolia grafika vypadat takto.

- komentáře (3)