První střípky o Project CARS 4, prý nejrealističtější simulaci

Od šéfa tvůrců.

Ian Bell s oblibou vábí na příští pokračování svých závodů, ostatně nikdo jiný tímto privilegiem ještě před oficiálním ohlášením nedisponuje, než CEO Slightly Mad Studios, nyní výkonný ředitel Codemasters.

Jen si možná tentokrát neuvědomil dvě věci: že teď už spadá pod Electronic Arts, takže si nemůže pouštět pusu na špacír, jak se mu zlíbí (OK, účetně a právně to tedy bude dotaženo až někdy příští rok).

A že to ani není příliš rozumné vzhledem k nepříliš pozitivnímu přijetí srpnových Project CARS 3 za příklon k arkádě, slabší fyziku, odstranění boxů, nevyčerpatelných palivových nádržích vozů atd.

Oba tweety proto už nyní zmizely ze světla světa, leč dochovaly se a poskytují první střípky o dalším dílu.

1

"Project CARS 4 bude nejvíce realistickou simulací, co kdy byla vytvořena. Každý list stromu tady bude vrhat stín na všechny jiné listy."

Hra by také měla jet na novém enginu Madness 2.0 ve spolupráci s Live Track 4. Využije více bump-mapping, což je technologie pro textury povrchu či stěny okolo závodní tratě.

Vymakaná má být tentokrát i aerodynamika, což ovlivní, jak budou odlétat třeba právě ty listy podél trati, když se okolo prožene auto vysokou rychlostí.

Bell vychvalování budoucího projektu ukončil slovy, že prý se Project CARS 4 nic nevyrovná a že v reakci na ohlasy fanoušků budou tlačit hlavně realističnost.

2

Reklama

Související obsah

Technický rozbor Deathloop na PS5 a PC

Od začátku navrženo pro raytracing.

Uniklé dlouhé video ze Saints Row

Třináctiminutové seznámení s hrou v kostce.

Oznámení Jagged Alliance 3

Plnohodnotné pokračování.

Příběhový trailer ELEX 2

O sjednocení lidu.

Také na webu...

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna