Cyberpunk 2077 z pohledu třetí osoby a patch opravující velikost savů

Ale staré neopraví.

Už naše recenze si trochu posteskla nad tím, že člověk stráví čas v editoru postavy, kterou pak moc času při hraní nespatří, když se hraje z vlastních očí kvůli většímu vtažení do příběhu.

Řešit to nicméně bude připravovaná neoficiální modifikace od uživatele Cineagle, která předvádí, jak by jednoho dne mohlo vypadat hraní z pohledu třetí osoby.

Zatím je tato úprava Cyberpunk 2077 teprve v plenkách a moddeři ještě musí upravit animace postavy, aby nebyly pohyby tak srandovní.

Náhlá změna úhlu pohledu také může působit potíže při míření, což je další oblast, na které to ještě chce zapracovat.

Včera jinak vyšel další update 1.06 pro PC verzi hry, který v první řadě řeší problémy s omezenou velikostí uložených pozic. Nyní už mohou mít více než 8 MB, ale ty starší poškozené bohužel nijak opravit nelze.

Na konzolích má tento patch pomoci se správou paměti a stabilitou, což povede k méně pádům hry. A pak se ještě zaobírá questem, kde se člen gangu Dum Dum ztratí.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Deathloop jde na dračku, patch řeší trhání PC verze

+ dokument o designových rozhodnutích.

Guardians of the Galaxy jsou na 4K screenshotech čím dál hezčí

Z poslední verze před vydáním za měsíc.

Far Cry 6 bez raytracingu na konzolích, byly jiné priority

+ tipy a triky přímo od diktátora, zaostřeno na zvířata ve hře.

Domněnky o God of War Ragnarok možná už na jaře?

+ nový sestřih z PlayStation VR her.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna