Jak to vypadá s Age of Empires 4?

Informace o pokroku vývoje.

Od listopadu 2019, kdy jsme o této hře slyšeli naposledy na akci X019, utekl více než rok. Vyvstaly tedy obavy, zda je s ní vše v pořádku.

Microsoft proto usoudil, že nastal čas, aby se ke stavu Age of Empires 4 opětovně vyjádřil, což učinil v tomto blogu ústy Shannon Loftisové, což je jedna z šéfek herní divize v Microsoftu a studia World's Edge, které spolupracuje s Relicem.

"Age of Empires 4 dosáhlo skvělého pokroku. Nechci, abyste začali žárlit, ale hrajeme ho prakticky každý den a to v obou našich studiích ve Washingtonu a Vancouveru."

Dle jejích slov je vývoj RTS zábavný. Prý zabere dost času zprovoznit separátní systémy, jako jsou ty pro umělou inteligenci, ekonomiku, simulaci či renderování. A pak to chce další spoustu času na jejich propojení do jednoho celku.

"Když už fungují, vyžaduje to hodně balancování a vylaďování, jinak máte v ruce jen základ hry, kterou se chystáte vydat," dala všem malou lekci z vývoje, jako by snad šlo o první hru tohoto žánru, na níž se podílí.

Loftisová závěrem ujistila, že jsou rádi, že se jim povedlo navodit pocit, jako byste hráli další hru ze série Age of Empires.

Museli prý loni překonat celou řadu překážek, které souvisely zejména z prací z domova namísto kanceláří, a s metodou pokus - omyl pro navýšení produktivity, aby se vývoj nezasekl na místě. V tom jim prý pomohla vášeň grafiků, designérů, zvukařů i komunity.

Datum vydání sděleno nebylo, ale všeobecně se doufá, že by to snad mohlo být letos. Nejprve však dorazí datadisk Lords of the West.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (12)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna