Nález prvních drobků o Cyberpunk 2077 multiplayeru

Loupeže a deathmatch.

Je zcela evidentní, že práce na nutných opravách a vylepšení základní singleplayerové hry či DLC způsobí, že ta plánovaná multiplayerová odbočka dorazí mnohem později, než se myslelo. Navíc bude jistě mnohem déle testovaná, aby se neopakovalo fiasko se zpackaným startem podruhé za sebou.

Následující nález se proto musí brát s velkou rezervou, jen jako taková kuriozita či náznak toho, co by teoreticky mohlo dorazit až za mnoho let.

Podle DSOGaming našli datamineři ve hře zmínky o MP režimech Heist (tzn. loupeže jako v GTA Online) a Deathmatch (klasika).

Části kódu, který se skrývá v hlavním spouštěcím EXE souboru současného Cyberpunk 2077, signalizují, že si zřejmě budete moci vybrat mezi různými třídami postav, než se pustíte do účasti v kooperativním plnění misí.

1

Heisty prý budou fungovat podobně jako standardní singleplayerové questy, ale se speciálními funkcemi, což dokládá editor pro nápovědu, například kde se jednotliví hráči objeví v průběhu hraní mise.

Tento objev také vypovídá, že se polští vývojáři přikloní spíš k P2P (Peer to Peer) propojení mezi jednotlivými hráči, než pro závislost na dedikovaných herních serverech, ale to se ještě může časem změnit.

Jak víme z dřívějška, tento mulťák nebude pouhým datadiskem do Cyberpunk 2077, nýbrž samostatným titulem s AAA ambicemi. Kdysi, ještě než došlo ke třem odkladům singleplayeru (z dubna na září a pak na listopad a prosinec), CDPR zamýšlel vydání ve 2022, leč nyní je stoprocentně jisté, že to nehrozí. Aktualizované informace bychom se měli dozvědět z konferenčního hovoru o budoucí strategii studia nejpozději do března.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna