Jak ovlivní Indiana Jones rozpracované hry Bethesdy?

+ Tromp způsobil posun u The Elder Scrolls Online.

Když se tohle zadaří, i James Bond od tvůrců Hitmana, mohlo by to konečně smazat nálepku u licencovaných her, že obvykle stojí za starou belu. Ostatně cestu jim ukázal třeba Spider-Man.

Po oznámení nového herního Indiana Jonese od Bethesdy však vyvstaly otázky, jestli se to náhodou nějak negativně neprojeví na jiných, dlouho chystaných velkých projektech, jako Starfield či The Elder Scrolls VI od téže firmy.

Pro mnoho lidí totiž existuje pouze jedna Bethesda, když netuší, že tady existují Bethesda Game Studios, slavní autoři RPG jako Skyrim, a pak je ještě Bethesda coby vydavatel, která zaštiťuje celou řadu studií, jako například Arkane či id Software.

PR manažer Pete Hines proto musel na Twitteru vyjasňovat situaci, aby nevznikaly zbytečné dohady: "Todd Howard je momentálně vytížen mnoha projekty v Bethesda Game Studios a jinde, třeba TV seriálem Fallout. Jeho hlavní náplní práce zůstává role režiséra Starfield a The Elder Scrolls VI, které nejsou nijak ovlivněny ohlášením Indiana Jonese".

Dává to logiku, když toto dobrodružství vzniká v Machine Games, kde to spíš bude mít dopad na ještě neohlášeného Wolfensteina 3, leč k tomu se už nikdo nevyjádřil.

1

Co naopak změnilo plány Bethesdy, je inaugurace nového amerického prezidenta Joe Bidena, která proběhne na ceremonii 20. ledna. Kvůli obavám z nepokojů od příznivců Trumpa však musela upravit svůj záměr.

Původně totiž chtěla uspořádat velkou akci k The Elder Scrolls Online den poté, 21. ledna, kde měl být představen datadisk Gates of Oblivion, ale raději ji odložila.

"Vzhledem k posledním událostem [vniknutí výtržníků do Capitolu] jsme se rozhodli raději pro jistotu. Máme sice hráče okolo celého světa, ale většina našich zaměstnanců žije a pracuje blízko hlavního města USA," vysvětlila.

Studio ZeniMax Online, podepsané pod TESO, totiž sídlí v Hunt Valley v Marylandu, nedaleko Washington D.C., zatímco hlavní sídlo Bethesdy je ještě blíže, v Rockville. Pokud by náhodou opět vypukly nějaké silné nepokoje, mohlo by to tvůrce hry postihnout cestou z nebo do práce, což nechtějí riskovat.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna