Gabe Newell o Cyberpunk 2077: Brilantní dílo, které spoustu hráčů velmi uspokojilo

Okomentoval situaci.

Pokud dlouho žijete v jiné zemi, všimnete si, že cizinci (expaté) tam v případě nějakých konfliktů vždy drží při sobě, i když se třeba vůbec neznají. To samé v bleděmodrém platí pro vývojáře her, kteří se zastávají kolegů, když se láme chleba.

Asi jako když se Gabe Newell z oázy nepandemického klidu na Novém Zélandu vyjádřil o kontroverzi s Cyberpunk 2077. Považuje ho totiž za brilantní dílo.

Přídavné jméno brilantní znamená skvělý, oslnivý, vynikající a znamenitý, praví Slovník spisovné češtiny pro školu a veřejnost.

"Mám spoustu sympatií se situací, v jaké se ocitne prakticky každý vývojář her. Vše, co o tom vím, je, že tento titul našel spoustu velmi spokojených hráčů na PC, což je oblast, která je pro nás nejvíce na očích".

Dodal, že považuje za neférové, aby se něco shazovalo jen kvůli tomu, že vývojáři měli vysoké ambice a vyrukovali s něčím velmi složitým, co zpočátku není úplně dokonalé.

1

Jistě lze namítnout, že přeci jde o šéfa a majitele firmy, která provozuje dominantní distribuční systém pro PC hry, mající obrovské zisky z každého takového bestselleru. I třeba s chybami, které se ho už netýkají, nepočítáme-li vracení peněz.

Ale tato silná slova by dobrovolně a v takovém rozsahu nepronášel, pokud by to tak skutečně necítil nebo nevěřil, že patche od CD Projektu Red vše časem napraví. Za to, co za svou dlouhou kariéru v branži dokázal, má přirozený respekt u hráčů a ti jeho názory přebírají i se jimi dál řídí, tudíž lze v příštích dnech čekat navýšení odbytu PC verze.

"Myslím si, že v Cyberpunk 2077 jsou aspekty, které ukazují ohromný kus vložené práce. Když mají lidé na něco negativní ohlasy, nejprve si říkám, že to je pro nás příležitost. A věřím, že CD Projekt Red to vnímá stejně - využijí tyto reakce k tomu, aby hru vylepšili a těžili pak z toho všichni jejich zákazníci," vysvětlil Newell.

Připomněl také, že toto studio má za sebou dlouhou historii v tom, jak umí dělat hráče šťastné. Minulost prý ukázala, že do her investují i dlouho po jejich vydání, tudíž není důvod se domnívat, že by tomu mělo být tentokrát jinak.

Situaci ohledně old-gen verzí Cyberpunk 2077 a jejich chodu ale šéf Valve nijak nekomentoval, jako by snad neexistovaly, což je pro miliony zákazníků a řadu analytiků to klíčové.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (3)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna