Jak dohrát Dubaj v Hitman 3 pod deset vteřin?

Speedrun + změna FOV + slib raytracingu.

Hned trojice menších věcí se urodila k digitálně nejlépe prodávanému dílu v sérii.

Předně, nějaký nadšenec dokázal dohrát dubajskou misi z Hitman 3 za dobu kratší než deset vteřin.

Není úplně zřejmé, jestli to je chyba, nebo zda to byl úmyslu dánských vývojářů z IO Interactive, aby toto umožnili.

Holohlavý zabiják v podání hráčů, kteří mají přezdívky Wreak a Der_Lauch_Linus, neběží po eskalátorech, nýbrž zamíří do třetího patra a uvidí tam své oběti, které jsou zvýrazněné červenou barvou. Pak už stačí jen mít správnou mušku a tlumič, aby se okolní davy moc nesplašily. Lidé okolo vás jsou sice trochu vyděšeni, ale nechají vás odejít.

Na NexusMods je k mání neoficiální modifikace, která změní FOV ve hře, čili zorné pole výhledu vaší postavy.

Používá nástroj CheatEngine, který je vyžadován k instalaci, a pak si budete moci nastavit FOV na cokoli mezi 50 až 110.

Hlavní programátor Maurizio de Pascale zase v rozhovoru pro Xbox Wire řekl, že vnímají Hitman 3 jako živou hru, tudíž do ní budou postupem času přidávat nové vlastnosti.

Do toho se zařadí podpora raytracingu na Xbox Series X i S, prý už začali pracovat na podpoře rendereru do jejich Glacier engine. Ohledně raytracingu na PS5 zatím není nic známo.

Reklama

Přeskočit na komentáře (0)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Také na webu...

Vesmírná arkáda Chronus přiletí 3. prosince

+ technikálie, vše o ní v kostce.

Fotky z Asus Media Day 2021

Zúčastnili jsme se páteční akce v Praze.

Oficiální nosný motiv Suicide Squad: Kill the Justice League

Hra bude 16. října 2021 v 19 hodin na DC FanDome.