Tech-demo nového nástroje Epicu pro detailní obličeje postav

Představen MetaHuman Creator.

Ještě než ve čtvrtek večer proběhne plánovaná Epic Games Store - Spring Showcase, přišla tato firma s něčím pro vývojáře.

Představila totiž MetaHuman Creator, nový nástroj zabudovaný v Unreal Engine verze 4.26, se kterým to samé zmáknete za pouhých pár minut.

V tech-demu se můžete podívat na dvě postavy, které prý reprezentují současnou míru pokroku a technologií pro zpracování obličejů lidských postav pro budoucí hry.

"Mít ve hrách vymakané tváře postav bývá neuvěřitelně složité i náročné na čas. Může to zabrat klidně i měsíce průzkumu, drahé skenovací zařízení a armádu grafiků. Ale co kdybychom celý tento proces učinili mnohem jednodušší, rychlejší a přizpůsobitelný, aniž by šlo o kompromis v kvalitě," ptá se Epic.

Jak dodává, s tímto nástrojem prý kdokoli dokáže vytvořit fotorealistické lidi, včetně vlasů, vousů či oblečení. Má tu být možnost upravit rysy tváře, pleť, různé typy těla, vlasů či zubů. Více zde.

Reklama

Přeskočit na komentáře (1)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna