Funkce FPS Boost navýší plynulost zpětně kompatibilních her na Xbox Series

První várka.

To, co Sony přidává jednotlivě hru po hře, a převážně jen u těch vlastních výroby, uchopil Microsoft trochu jinak.

Aby si utvrdil svou pozici, že má lepší řešenou zpětnou kompatibilitu na Xbox Series X a S (než má PlayStation 5), oznámil včera novou funkci FPS Boost.

1

Jejím smyslem je navýšení framerate (plynulosti) řady BC her na 60 fps či více, dle podpory u dané hry.

Zatím to umí následující várka her, přičemž další mají přibýt později: Far Cry 4, New Super Lucky's Tale (až 120fps), Sniper Elite 4, UFC 4 a Watch Dogs 2.

2

Až se na jaře podíváte do sekce "Manage Game" v rozhraní Xboxu, uvidíte tam nové indikátory, které vám dají hned najevo, jestli si hra tyká s FPS Boost či Auto HDR (a půjde to tam rovnou zapnout či vypnout).

Na FPS Boost se už podívali kolegové z Digital Foundry:

Reklama

Související obsah

Technický rozbor Deathloop na PS5 a PC

Od začátku navrženo pro raytracing.

Uniklé dlouhé video ze Saints Row

Třináctiminutové seznámení s hrou v kostce.

Oznámení Jagged Alliance 3

Plnohodnotné pokračování.

Příběhový trailer ELEX 2

O sjednocení lidu.

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna