Naplno se ještě PlayStation 5 ve Final Fantasy 7 Remake nevyužije

+ smůla s Yuffie pro majitele PS4.

Ve čtvrtek oznámený Final Fantasy 7 Remake Intergrade pro PS5 vzal všem dech, jak velký rozdíl to byl oproti předešlé verzi hry pro PS4.

Ředitel tvůrců Tetsuya Nomura nicmémě po pár dnech předstoupil před fanoušky, aby v nich brzdil nastalé nadšení. Přeci jen nová konzole Sony je na trhu teprve pár měsíců a v době červnového vydání to bude jen něco přes půl roku.

Hráči si prý budou muset počkat na druhou kapitolu FF7 Remake, aby zažili plnou integraci vlastností PlayStation 5 do hry, což platí i pro ovládání přes DualSense.

"Co se týče grafiky, hlavním pokrokem v Intergrade jsou nasvícení a textury. Krom toho přibyly efekty prostředí, jako třeba mlha, abychom dále podpořili realističnost a vtažení hráče do světa," řekl pro Famitsu.

Ale naplno se prý všechny vlastnosti PS5 zužitkují až v příští hře, kde začnou s vývojem od nuly. Důležité je si zde všimnout, že Nomura nemluvil o plném zužitkování výkonu konzole (to přijde asi až mnohem později), ale pouze její sady funkcí.

Smůlu jinak budou mít majitelé PlayStation 4: výrobce hry ze Square Enix ve FAQ na homepage potvrdil, že novou epizodu s Yuffie do loňské PS4 verze základního FF7 Remake bohužel nedostanou (například jako DLC), protože je navržená a optimalizovaná pro PS5.

Photo režim v Intergrade jinak bude odlišný než v Kingdom Hearts 3 Remind a hráči nebudou moci změnit výrazy či pózy postav. "Je to tady jen režim, který umožní hráčům zaznamenat určitou scénu na památku, ale nic k jeho využití nepotřebujete a můžete ho začít používat prakticky ihned," vysvětlil autor.

Reklama

Přeskočit na komentáře (0)

Vše o hře z tohoto článku

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Také na webu...

Sony Santa Monica nabírá grafika pro fantasy kreatury do neohlášené hry

Asobo zase hledá animátory asi pro nástupce A Plague Tale: Innocence.

K Biomutant dostanete ručník

Dárek k objednávce na JRC.