Milion prodaných kusů Little Nightmares 2

+ shrnutí nasbíraných ocenění.

Za necelý měsíc od vydání (11. února) dosáhla hra Little Nightmares 2 více jak milion prodaných kusů, a stala se tak prvním titulem společnosti Bandai Namco Entertainment Europe, která to zvládla za tak krátký čas.

To také znamná, že franšíza Little Nightmares nyní dosáhla více jak 5 milionů hráčů.

1

"Hra dostala skvělé hodnocení od hráčů ale i kritiků, což přispělo k úspěchu po celém světě. Jsme hrdí na úspěch Little Nightmares 2 a také opravdu vděční, jak fanoušci hru přijali a dali tak smysl naší práci" řekl Herve Hoerdt, Senior Vice President Marketing, Content and Digital z evropské pobočky vydavatele. "Jedná se o dva důležité milníky, kterých by bez úžasné podpory fanoušků světa Little Nightmares nebylo možných. Nemůžeme se dočkat až se s vámi podělíme o to, co se ve světě Little Nightmares bude dít dál."

Značka zaznamenala i nárůst zájmu v mobilní hře Very Little Nightmares (Android a iOS) a digitálním komiksu Plastiek (Android a iOS). Výrobce slíbil, že bude investovat do pokračování tohoto růstu, a to jak u her, tak i u dalšího zábavného obsahu, aby zajistila trvalý úspěch této série.

Oficiální trailer shrnuje nasbíraná hodnocení od kritiků:

Deathloop jde na dračku, patch řeší trhání PC verze

+ dokument o designových rozhodnutích.

Guardians of the Galaxy jsou na 4K screenshotech čím dál hezčí

Z poslední verze před vydáním za měsíc.

Far Cry 6 bez raytracingu na konzolích, byly jiné priority

+ tipy a triky přímo od diktátora, zaostřeno na zvířata ve hře.

Domněnky o God of War Ragnarok možná už na jaře?

+ nový sestřih z PlayStation VR her.