Ani požadavek neustálého připojení Crash Bandicoot 4 PC nepomohl

Neplatící zvýhodněni.

Až do posledního momentu udrželi Activision Blizzard pod pokličkou, že PC konverze říjnové 3D hopsačky vyžaduje neustálé připojení k internetu.

Najevo to vyšlo až v pátek, od kdy je hra oficiálně k zakoupení pouze prostřednictvím Battle.net. I kvůli absenci review-verze pro redaktory.

Mnozí zákazníci jsou tedy logicky frustrováni, že hraní Crash Bandicoot 4 se jim vždy přeruší v moment, kdy se pokazí jejich internetové připojení. Dostanou pouze chybovou hlášku s výzvou, ať hru restartují a zkusí to znovu později.

Žádný offline režim tu bohužel není, na rozdíl od očekávaného Diablo 2 Resurrected, kam aspoň prozatím slíben je.

1

Ani tato protipirátská ochrana, která se dosud osvědčila mj. u posledního dílu Call of Duty, však nezabránila nelegální scéně ve vytvoření cracku. Přeci jen to pořád v jádru je pouze singleplayerová hra, která není prošpikovaná nějakými online funkcemi na každém kroku (mulťák přes internet tu chybí, jen lokální co-op), tak to zřejmě nemuselo být tak těžké.

O víkendu o tom reportovali DSOGaming.

Nastává proto opět paradoxní situace, že piráti mohou hrát Crashe 4 bez nutnosti připojení k internetu, zatímco platící zákazníky tento požadavek obtěžuje. Nemluvě o situaci, pokud by po letech byly vypnuty servery či přetíženy, jako tomu bylo v pátek.

Zachránit by to mohli pouze Activision Blizzard, pokud by svižně udělali nějaký patch, který zareaguje a toto DRM odstraní, leč do této chvíle se k tomu ještě nevyjádřili.

Reklama

Související obsah

Technický rozbor Deathloop na PS5 a PC

Od začátku navrženo pro raytracing.

Uniklé dlouhé video ze Saints Row

Třináctiminutové seznámení s hrou v kostce.

Oznámení Jagged Alliance 3

Plnohodnotné pokračování.

Příběhový trailer ELEX 2

O sjednocení lidu.

Také na webu...

- komentáře (5)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna