Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

BioShock 4 bude s otevřeným světem

Objev z inzerátu.

Hodně se toho svého času napsalo o tom, kterak je designér Ken Levine unaven z tvorby této série a jak příště vytvoří něco úplně jiného.

Samozřejmě ale Take 2 nenechají svou cennou značku spát a už v roce 2019 oznámili, že příští díl svěří nově založenému studiu Cloud Chamber. Tvořeno je z bývalého výkonného producenta z Firaxis Games a pár seniorních přeběhlíků z 2K Boston.

Z inzerátu jsme se dnes dozvěděli prvních pár drobků, co bude zatím ještě nepředstavený čtvrtý díl BioShock vlastně zač. Byť je stále ještě v plenkách a nejspíš nevyjde dříve než za tři, čtyři roky.

Píše se tam, že se hledá scénárista, který "dokáže zanechat pamětihodné příběhy točící se kolem postav v prostředí otevřeného světa".

Všimli si toho jako první na PCGamesN.

Považuje se to za zásadní zprávu, protože minulé díly BioShocku úplně typickým otevřeným světem nebyly - pokud tedy za něj nepočítáme kolejnicemi propojené létající město s pár náměstími a budovami. Jinými slovy, bude to tentokrát asi něco dost jiného, i když žádná definice, co ještě je a co už není otevřený svět neexistuje.

Studio dále shání designéra rozhraní, programátory, designéra herního světa, autora prý někdy nepřátelské umělé inteligence atd.

Z náboru také vyplynulo, že tady budou hlavní a vedlejší mise, včetně dialogů pro základní příběh (vyprávěný výhradně z vlastních očí v interaktivních sekvencích). Ve městě zase mají být velké davy, které budou žít vlastním životem (ekosystém). Co se nezmění, je kombinace zbraní a speciálních schopností postavy.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

BioShock Infinite

PS3, Xbox 360, PC, Mac

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments