Rozhodování na třech úrovních v Dying Light 2

Vývojáři odpovídají i o prostředí.

Ukázat stále nic nechtějí, zato však odpověděli na dotazy fanoušků ve dvanáctiminutovém povídání hlavního designéra, kterým je Tymon Smektala.

Vedle toho si Techland zaregistroval značku Dying Light 2: Stay Human, což může být jak podtitul hry, tak i nějaký doprovodný projekt v jiném zábavním médiu.

Ve hře budete činit rozhodnutí na třech úrovních. Jednak v hlavním příběhu, což v několika případech ovlivní jeho další vývoj a jaký závěr dostanete. Dále budete činit volby ve vedlejších úkolech, což bude mít konsekvence v průběhu těchto questů a možná to i ovlivní herní svět. Například máte zachránit operní pěvkyni a když se to povede, později ji uvidíte zpívat.

A třetí úroveň rozhodování bude probíhat v rozložení města, kdy dle vašich kroků některé frakce mohou zabrat určité oblasti, umístí tam vojáky a pak jim bude řada věcí patřit, což můžete využít v hratelnosti.

V Dying Light 2 jinak budou dvě hlavní oblasti - Staré město a pak mrakodrapy v Downtown, které bude ještě rozděleno na sedm zón. Co může zamrzet, je absence svobodného použití vozidel, nyní už platí, že se vyskytnou ovladatelná jen v jediné misi.

Vesmírná arkáda Chronus přiletí 3. prosince

+ technikálie, vše o ní v kostce.

Fotky z Asus Media Day 2021

Zúčastnili jsme se páteční akce v Praze.

Oficiální nosný motiv Suicide Squad: Kill the Justice League

Hra bude 16. října 2021 v 19 hodin na DC FanDome.