Biomutant zklamal, tvrdí pouze průměrné recenze

SOUHRN + důvody.

Zviditelnění u amerického komika, férový postup ohledně old-gen verzí či poskytnutí preview-verze nepomohly. Nakonec převážily negativní faktory, jako dlouhý vývoj a malý tým, jehož prvotina to je.

Dnes zveřejněné první recenze Biomutant, akčního RPG v otevřeném světě, které vychází v úterý 25. května, nedopadly ani trochu dobře. Průměrné hodnocení na Metacritic se zatím ustálilo na 62 procentech, což rozhodně výrobce ani náročné hráče nemůže uspokojit.

IGN s 6/10 tvrdí, že některé části hry měly nakročeno do první ligy žánru, leč přístup k úkolům a puzzlům způsobil, že se stanou brzy velmi repetitivními. Nezachránily to bohužel ani pestrý a bohatý svět, bohaté volby přizpůsobení ani excelentní design kreatur.

Game Informer s 65% si všiml, že čas od času tam problesknou nějaké nadějné věci, ale člověk se musí obrnit trpělivostí, aby se k nim vůbec dopracoval. Biomutant prý zklamal, přestože má jinak všechny ingredience, aby se mohl stát unikátní zábavou se zajímavými nápady. Ve výsledku jde o holý zážitek, který navíc trpí po technické stránce (cutscény, kamera, chyby, padání).

1

Ani GameSpot nebyl shovívavější (6/10). Sice chválí úžasný pestrobarevný svět, boje se super schopnostmi a systém výroby bizarních zbraní, na druhou stranu to drhne v příběhu, monotónních misích a s repetitivní rutinou.

PushSquare šli ještě níže se 4/10 kvůli otravnému vypravěči, dialogům s pouhými pár NPC ve městě, chybám a přehnanému počtu různých systémů, takže hra nevybočila z davu tím, na co šla jinak. Prý to bylo celé zastíněno jinými mechanismy a utopeno v menu. I tady zmiňují doskakování textur a špatné nasvícení.

Podle ComicBook (3/5) hře chybí charakter. Není to úplný propadák, systémy boje a výroby mají být špičkové, ale v jiných ohledech hra zaostává, zejména v příběhu. Zaujmout prý může toho, koho baví prozkoumávání světa, jen to chce počítat s generickými úkoly, u nichž chybí jakákoli motivace.

2

RPGSite (6/10) přiznali, že se těšili, ale hraní nenaplnilo očekávání. Sice tu jsou tradiční RPG prvky, leč vše pohřbívá design misí a boj, který je sice nevšední, ale neuspokojující. Při testování hry na PS5 došlo k 20 pádům během 20 hodin, což se jim ještě u žádné jiné hry nestalo.

Lépe to vidí na VideoGameru (7/10), kde vyzdvihli přesaturované barvy a architekturu hry. Prý potřebujeme více takových úletů na poli AAA titulů s otevřeným světem, za což se dají odpustit některé nedostatky. I kvůli pouze dvacetičlennému týmu, který nemohl soupeřit s těmi z Bethesdy či UbiSoftu a vyústilo to ve zlobivou kameru nebo nespolehlivý framrate.

Jedna z nejlépe hodnocených recenzí je potom na PSU (85%), protože to je osvěžující přístup k postapokalyptickému otevřenému světu. Pokud prý prahnete po něčem novém, neokoukaném, a překousnete technické chyby, prý vás začne bavit a nepustí.

Reklama

Související obsah

Technický rozbor Deathloop na PS5 a PC

Od začátku navrženo pro raytracing.

Uniklé dlouhé video ze Saints Row

Třináctiminutové seznámení s hrou v kostce.

Oznámení Jagged Alliance 3

Plnohodnotné pokračování.

Příběhový trailer ELEX 2

O sjednocení lidu.

Také na webu...

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna