Starfield nebude nekonečné univerzum k prozkoumávání

Nové informace pro realistická očekávání.

Teaser trailer z víkendu toho tolik neřekl, krom potvrzení xboxové a PC exkluzivity s datem vydání, takže to vyloženě volalo po nějakých dodatečných informacích. A ty přišly v rozhovoru ředitele Todda Howarda pro britský list The Telegraph (za paywallem).

Starfield můžete hrát v pohledu z vlastních očí i z third-person kamery, přičemž to první je preferováno, jako ve Skyrimu či Falloutu, protože jste lépe vtaženi do hry.

Fajn je potvrzení, že tady opět budou živoucí NPC postavy, abyste si v prostředí nepřipadali osamoceně. Potkáte nejen jiné lidi, ale také cizácké rasy na cizáckých planetách, vše v duchu polo-realistického sci-fi, o nějž se hra snaží. Čili na jednu stranu se budou v něčem opírat o vědu, ale stále to bude hra, takže dojde třeba na lasery ve vzduchoprázdnu.

1

Oproti Falloutu a Skyrimu prý bude Starfield více hardcore RPG. Při vytváření své postavy si vytvoříte nejen svůj vzhled, ale také příběhové pozadí, což Bethesda už dlouho nepodnikla. Prý se chce vrátit k některým prvkům, které v jejích hrách už déle nebyly, aby se hráči mohli v tomto směru vyřádit.

Při hraní prý nebudete vedeni za ručičku, kde by vám někdo radil, ať uděláte to či ono. Prý budete mít volnou ruku v tom, abyste otestovali hranice toho, co vám hra dovolí. Máte mít možnost experimentovat s různými herními systémy a sami zjistit, co se stane, když něco provedete.

Stovky hodin zábavy a obsahu jsou jistotou, ať už jste hráč, který vyloženě jede pouze příběh, nebo se prostě jen chcete toulat a sledovat západ slunce. Starfield vás prý odmění, ať už zvolíte jakýkoli herní styl, tvůrci se poučili ze sledování, jak lidé hrají Skyrim i z jeho přídavků.

Ohledně otevřenosti hry však Howard vyžaduje určitou zdrženlivost: sice to bude otevřený svět a velká hra, ale nikoli nekonečné univerzum typu No Man's Sky apod. Hráči zde prý mají mít realistická očekávání a nedoufat v zázraky, protože města jsou udělána "ručně", stejným způsobem jako v předešlých hrách studia, žádné procedurální generování apod.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Deathloop jde na dračku, patch řeší trhání PC verze

+ dokument o designových rozhodnutích.

Guardians of the Galaxy jsou na 4K screenshotech čím dál hezčí

Z poslední verze před vydáním za měsíc.

Far Cry 6 bez raytracingu na konzolích, byly jiné priority

+ tipy a triky přímo od diktátora, zaostřeno na zvířata ve hře.

Domněnky o God of War Ragnarok možná už na jaře?

+ nový sestřih z PlayStation VR her.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna